י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

״ואפילו בהסתרה שבתוך הסתרה יכול נוכל להם״

יש רק דרך אחת לטפל בטרור, והיא נטולת כפפות ומורכבת ממקל וגזר • וגם: מילה על השמאל הישראלי ושאר עוכרי ישראל

״ואפילו בהסתרה שבתוך הסתרה יכול נוכל להם״


״העצימות הנפשית והבטחון האישי בצדקת הדרך״ של אבי הקדוש מלאכי משה רוזנפלד הי״ד - אליעזר, בעת שעמד והספיד ליד מיטת בנו הקדוש, במילות ולחן השיר ״ואפילו בהסתרה שבתוך הסתרה בוודאי גם שם נמצא ה׳ יתברך״ את בנו יקירו מחמל נפשו, הקרבן השני שהקריבה המשפחה במלחמה על ביסוס והנחלת הארץ וחבליה, לבניה החוזרים לנחלת אבות, צמררו כל שומע באוזן או מי שחזה אחר כך, בארץ ובגולה רבתי. עין לא יבשה, נזלו הדמעות, מעיין הדמעות נבקע וחיבר את האלפים שכאבו ודמעו ביחד עם המשפחה האבלה.

בגבורת נפש מופלאה, האבא הכואב ודואב, הרטיט והדמיע עשרות אלפים. בטחון מוחלט בצדקת הדרך, בכל זמן. גם ליד גופת ״קרבן הציבור״ - בנו השני שבדמו הרווה ארץ וקנה עליה למשפחתו ועמו זכות-עולמים. הבטחון והשקט ההחלטי הזה, הזעקה שלא נשמעת אך מפלחת רקיעים, חייבת להעיר ולהסעיר את אלו שנרדמו ליד הגה הסירה, במים הסוערים והקוצפים עלינו לאבדנו, בארצנו.

הבטחון האישי ביהודה ושומרון ובירושלים רבתי דורש שיפור מיידי. דרוש מהפך! גדוד נוסף לבט״ש יעזור, אך לא יפתור. לא פחות ממהפך יצירתי ושבירת הקבעון המחשבתי, נדרשים ומייד.

בעבר הלא רחוק יישוב חדש, נקודה חדשה על המפה, היו התשובה הציונית האולטימטיבית לטרור. שיטה שב״גדול״ הצליחה. בקטנה, נאלצנו להדוף גלי שנאה גם ובעיקר מהבית. ממפלגות ״סמי ציוניות״ כמו מר״ץ דהיום, בהנהגת ״אוהבת ישראל״ ידועה, ח״כ זהבה גלאון.

נכון, הרחבת והגדלת היישוב היהודי ביהודה ושומרון שלא בגושים הקיימים אינה בקונצנזוס. גם במשנתו הפוליטית של בנימין נתניהו ורוב הליכוד דהיום לא ״חושבים״ על כך. וודאי לא מבצעים. הקומיסר היושב בוושינגטון והשונאים האירופאים יצאו ב״שצף קצף״ ועד כדי חרמות יגיעו. בפועל, בעת ההיא זה פעל. הפלשתינאים הפנימו את התגובה הציונית שהצליחה של דונם פה, עז שם, לטרור היה ״מחיר״ כואב בשטח. זה ״לא השתלם״ למפגעים ושולחיהם. כך נגמרו אינתיפאדות.

״לא מעשי היום, לא אקטואלי בצוק העיתים״. לכן חייבים לצאת מהקופסה ומייד.

לא ניתן לאבטח כל צומת, להציב זקיף ליד כל עץ. לצלם כל מעיין, גיא ונחל ולאבטח כל רכב נוסע. מאידך א״א לפגוע בשגרת החיים של עשרות אלפי המתיישבים, חייבים לספק להם בטחון מלא, לא רק מקסימלי. שלא לדבר על מה שקורה בשכונותיה המזרחיות של ירושלים. זה כבר לא מדווח בתקשורת, זאת שגרה.

חייבים ליצור מצב מיידי שבו ה״טרור יכאב למפעיליו״. הטרור לא ישתלם! הציבור הפלשתינאי יקיא מתוכו את הטרור ופעיליו. בחברון-קרית ארבע זה מצליח בשיטה כוחנית. לא כל מה שמתאים לעיר, מתאים לכפר ולפריפריה.

ממשלת ישראל צריכה לצאת בתכנית לפתרון רוחבי, המשפר מיידית את מצב התעסוקה, החינוך, הרפואה, פתרון תנועתי-תחבורתי ביהודה ושומרון לפלשתינאים. שחרור אלפי רשיונות חדשים לעבודה בישראל, פתיחת צירים, השקעה בתשתיות, כולל בחינוך ורפואה שוטפת ומונעת. דבר שיזכה אותנו באהדה וסיקור אוהד בתקשורת העולמית לפחות לזמן קצר.

זה הגזר! והמקל: כל כפר, עיירה, נפה, שממנו יצאו מפגעים או פוגעים. ינותק מיידית מעטיני השפע. יגזר עליו ״הסגר״ לחודש ימים ויותר, עד שכוחות הבטחון יעברו מבית לבית ויתחקו על עקבות המפגעים. כפר, שכונה, שימצאו בו טרוריסטים תפגע בו דרמטית רמת-החיים ורמת ההשקעה בתשתיות לתקופה משמעותית. אזורים שיושמו בהסגר יגררו מיידית ביטול רשיונות העבודה לתושבים המקומיים ולא לזמן קצר, על כל המשתמע מכך, ללא שיקו״ד.

מאידך, אזורים בהם ישמר השקט, התושבים ״יזכו״ לשדרוג מהותי ברמת ואיכות החיים.

הפעילות של צה״ל וכוחות הבטחון צריכה להיות ״יוזמת״ לא נגררת. הרשות הפלשתינאית צריכה להבין שתהיה ״פגיעה משמעותית״ בכוחה ובכבודה באם לא תחזור לשמש מטריה בטחונית לישראל. כניסות יזומות בכל שעה ויום, לאזורים שבהם אנו נמנעים בד״כ מלהיכנס - ״יוכיחו״ מי הריבון בשטח. מי שרוצה להיות הריבון יצטרך להוכיח עצמו.

נכון, זהבה גלאון וחבריה ״יוכיחו״ יזעקו בשער, יככבו בכותרות מגזינים שונאי ישראל באירופה. יתנו מוסר מעל בימת הכנסת. הם התחילו ב״מוסר חיובי״ וגמרו בלהיות ״מויסרים״ מוציאי דיבת הארץ. הם לפחות מאמינים בכך, זכותם הדמוקרטית. הם בשלהם ואנו בשלנו. חיי אחיך קודמים ועדיפים.

כן הגב׳ גלאון, חלק מחוקי התורה לא נראה לך. כך התפרסם בשמך כהערה לשר החינוך נפתלי בנט. רק שאני מתפלא, מה כן נראה לך?? את בוחרת לך, מה נראה לך ומה לא? מה מתאים ומה פחות? מדוע ״ושבו בנים לגבולם״ כן נראה לך? למה ״גאולה תהיה לארץ״ החזירה את אבותיך הנה. ואנו נאלצים ״לסבול״ ממך ומחברייך, תעשי טובה ותלכי מפה.

אל תדאגי! לא תחסרי לאף אחד, גם לא לדרך ולדעה. ״השמאל״ הישראלי זו מחלה חסרת-רפואה ותקווה, השורות לא יחסרו. ההיסטוריה מוכיחה שהיו ויהיו בקרבנו ״שונאי ישראל״ ו״יהודי מה יפית״ שקיפצו והתלקקו לפריץ ולשלטון השונא. תמיד, בכל זמן בכל ארץ ויבשת.

גם לאיסלמופב ״ברק חוסיין אובמה״ יש יהודי-חצר המתלקקים ומריעים לפריץ, משל עצמו. הם דואגים לעצמם, לעתידם הפוליטי, לקריירה האישית, לא לאחיהם ולא לארץ מכורתם. מנהיג יהודי אמריקאי אמר לי לאחרונה: הסיוע האמריקאי העצום לישראל הינו למרות אובמה, ולא בגלל אובמה, כפי שאתם בישראל נוטים לחשוב.

גב' גלאון הלא יקרה! משוב לזכרונך הקצר. ההתנערות מערכי היהדות והאוניברסליות שקנו לעצמם חלקים מהעם היהודי לא ״עזרה״ להם בעת צרה וצוקה, בשנות הארבעים של המאה הקודמת. -כולם- שולחו באותם רכבות מזרחה. חסידים עבדקנים עם יהודים שונאי עמם ודתם גלוחים וחפויי כסות ראש. -כולם- היו ״יהודונים״. לקיים מאמרי חז״ל: ״ישראל אפילו שחטא, ישראל הוא״ ו״עשיו שונא ליעקב זו הלכה״.

חלקם השכילו וחזרו לאביהם שבשמים בכניסה לכבשנים ונפרדו מהעולם ב״שמע ישראל ה׳ אלוקינו ה׳ אחד״. זכו. חלקם, אפי׳ אז, בפתחו של גיהנום עלי אדמות, זנחו אמונת אבות לאורך דורות והאמינו באידיאות השיקריות שהתמוססו ונעלמו. קומוניזם, בונדיזם, אוניברסליות מעמדית, רבולוציה עולמית.

הצד השווה, אלו גם אלו -כולם- נטבחו ועלו בעשן השמימה על מזבח יהדותם.

בוושינגטון דאז לא הסכימו להקצות להק מטוסים אחד! מטוס בודד! שיפציץ את מסילות הרכבת ויאט את ההשמדה!!!!!!

ללמדך גב גלאון וחבריך לדעה ואותנו גם, להיום, לדורות ולעולמים. אין תשועה בגויים, לא יעשו לנו ולא עבורנו. באם חפצי חיים אנו בארץ, שרגביה רווים בדם היקרים לנו!! אנו חייבים ״לעשות״. לקחת גורלנו בידינו. אין לנו על מי לסמוך אלא על אבינו שבשמיים. כשבאמת נאמין בכך: יכול נוכל להם.
הסתרה הרוג הלוויה גלאון שמאל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד