ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024

טפטוף סופ"ש: אזעקות ביישובי מועצת אשכול

בשעה 16:22 הופעה אזעקת 'צבע אדום' ביישובי המועצה האיזורית אשכול • ככל הנראה מדובר בשיגור בודד

צילום: אילן אייזקסון
צילום: אילן אייזקסון


בשעה 16:22 הופעלה אזעקה ביישובי המועצה האיזורית אשכול, תושבים דיווחו על שמיעת פיצוץ, אולם עד כה לא ידוע על נזק או נפגעים.

כמו כן, נבדקת האפשרות שהירי בוצע מאיזור סיני. ככל הנראה מדובר בשיגור בודד, כך נמסר מדובר צה"ל. הנפילה אותרה בשטח פתוח באזור המועצה האזורית אשכול, אין נזק ואין נפגעים.


צילום: אילן אייזקסון

ח"כ חיים ילין (יש עתיד) מסר בתגובה לירי אל עבר ישראל: "את תושבי הדרום לא מעניין מהיכן מגיע הירי. ראש הממשלה פשוט לא עושה דבר. מכיוון שראש ממשלת ישראל לא מוביל לאופק צבאי ומדיני ונגרר כל פעם מחדש, לא פלא שטילים ממשיכים להתפוצץ על תושבי עוטף עזה ודרום הארץ. אני קורא לנתניהו להילחם בטרור כמו שנלחם למען הגז, להפסיק לשחרר סיסמאות ריקות מתוכן והלתחיל להוביל מהלכים לכיוון של אופק מדיני בטחוני."

יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן: "בדיוק בשעה שבה נורתה רקטה נוספת לעבר תושבי הדרום בישראל, החליטה המועצה לזכויות אדם של האו״ם לאמץ את דו״ח ועדת החקירה ל״צוק איתן״ המגנה את ישראל. זו רק הוכחה אחת נוספת להיותה של הועדה הזו מסכה שמאחריה עומדים ארגוני הטרור וארגונים אנטי-ישראלים שכל מטרתם פגיעה בישראל. אני קורא לרה״מ לחזור להחלטה שקיבלתי כשר חוץ ולנתק את קשריה של ישראל עם הועדה הצבועה הזו".
רקטה אזעקה דרום ירי עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד