י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

דגים ובשר באשפה: כך נמנע סירחון מאלעד

כך הביא סגן ראש העיר אלעד צוריאל קריספל לידי סיום את סאגת הצחנה במרכז המסחרי "נחלת יצחק" בעיר

דגים ובשר באשפה: כך נמנע סירחון מאלעד


תלונות חוזרות ונשנות שהגיעו בתחילת השבוע לידי סגן ראש העיר אלעד צוריאל קריספל מחזיק תיק שפ"ע ששהה עם בני משפחתו בצפון, התייחסו לצחנה רבה העולה מהמרכז המסחרי "נחלת יצחק" וכי חייהם של השכנים בבניינים הסמוכים הפכו לבלתי נסבלים ממש. בעקבות כך פנה קריספל למחלקות הקשורות לנושא והביא לסיומה של הפרשה, כאשר בעל העסק מוזהר שבאם ישנה הדבר רשיון העסק שלו יישלל מיידית.

כפי שהתברר לקריספל מביקור שערך במקום בשבוע שעבר, יחד עם ראש העיר, כדי לטפל בסדר ובניקיון במקום, ישנה תופעה של השלכת פסולת חיה של עודפי ושיירי מזון מטעם חנות האטליז הפועלת במקום. בניגוד לנוהל הקבוע בו הוא אמור להקפיא את שיירי המזון ולהשמידם במקום הראוי לכך, בפועל, הושלכו שיירי בשר ודגים לדחסן של המרכז המסחרי, דבר חמור כשלעצמו, החום הכבד, חוסר האיוורור, דגים ובשר ושאר מרעין בישין יצרו גזים וסירחון בלתי נסבל.

קריספל פנה למנהל הפיקוח העירוני אפי שטרן, וזה, למרות השעה המאוחרת יצא למקום לתעד בתמונות את תכולתו של הדחסן, ואכן כצפוי, נתגלו שם כמויות של שיירי מזון שהדיפו אדי סירחון והעלו צחנה.

מייד למחרת בבוקר נשלחו התמונות למחלקת רישוי עסקים, והווטרינר העירוני שיצאו למקום העסק, בעל העסק שראה את התמונות לא הכחיש זאת, וטען להגנתו כי הוא נתן הנחייה ברורה לעובדיו לנהוג בהתאם לנוהל ולהקפיא את שיירי המזון, ולפנותם מאוחר יותר להשמדה, אך הללו בהיעדרו לא נהגו בהתאם לכללים, וכי הוא יעיר את תשומת ליבם לכך.

עובדי האגף שלא קיבלו את הסבריו, הודיעו לו חגיגית, שבאם יישנה המקרה הזה, יסירו ממנו את רשיון העסק, דבר שיביא מיידית לסגירת העסק, ולנקיטת הליכים כנגדו.

דיירי הסביבה הודו בחום לסגן ראש העיר צוריאל קריספל ולעובדי האגף על הפעולה המהירה, ועל ההיענות לפנייתם ועל ההקלה הגדולה על איכות חייהם.







קריספל זבל דגים בשר דחיסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד