ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

פריצה ברמת אשכול, שריפה במעלה החמישה

אירועי שבת: שריפה פרצה בחנות מתחת לבניין מגורים בבני ברק, אותרה הנפילה השלישית במועצה האזורית אשכול

צילום ארכיון: :shutterstock
צילום ארכיון: :shutterstock


ברחוב ז'בוטינסקי בבני ברק הותקף נתין זר במכשיר חד על ידי אלמוני. הקורבן פונה במצב בינוני לתל השומר. המשטרה פתחה בסריקות.

כשעה לאחר כניסת השבת, במוקד 100 של המשטרה התקבל דיווח על חשד לפורצים בשכונת רמת אשכול בירושלים. צוות סיור ויס"מ אופנועים שהגיעו למקום הבחינו בחלון שסורגיו נוסרו, השוטרים נכנסו לבית דרך החלון. בסריקות בבית איתרו קטין יהודי כבן 17 לבוש מדי צה"ל מסתתר מתחת לקרטונים ועל ידיו כפפות. השוטרים עצרו את הקטין ונאלצו להוציאו דרך חלון הבית מאחר ובעלי הדירה שהו בחו"ל. בחקירתו הודה הקטין בהתפרצות וכי ידע כי בעלי הדירה בחו"ל בשל היכרותו עימם.

בחיים בר-לב סמוך לרח' שמעון הצדיק בירושלים יידו חרדים אבנים לעבר כלי רכב של ערבים. נגרם נזק לשני כלי רכב ונפגעה קל אשה ערבייה. כתוצאה מכך התפתחה קטטה בין יהודים לערבים. כוח משטרה שהגיע למקום עצר 3 חשודים, מהם 2 יהודים וערבי אחד. נפתחה חקירה.

כוחות גדולים של משטרת מרחב אילת ערכו בליל שבת סריקות במפרץ אילת אחר גולש קייט לאחר שאותר במים מצנח קייט מאות מטרים מקו החוף. שוטרי יחידת השיטור הימי וכוחות נוספים ערכו סריקות בניסיון לאתר את בעליו. בתום שעות בהן סרקו כוחות רבים של משטרת מרחב אילת וכוחות נוספים אחר הגולש הוא אותר במלון בו מתארח כשהוא בריא ושלם. לדבריו, עקב שינוי במצב הרוח (משטר רוחות) הותיר את המצנח במים ויצא לחוף ובהמשך חזר לחדרו במלון.

בליל שבת בשעות הערב התקבל דיווח במשטרת אשקלון על רכב שנוסע בצורה מוזרה ויש סבירות גבוהה כי מדובר בנהיגה בשכרות. שוטרי משרד התנועה של משטרת אשקלון הגיעו למקום באופן מידי והבחינו ברחוב שי עגנון בעיר ברכב פרטי ובו נמצא הנהג אשר נראה די מוזר. השוטרים עצרו את הרכב וביקשו מהנהג להזדהות. בשלב זה השוטרים הבינו כי יש חשד ממשי לכך שמדובר בנהג שיכור, הודיעו לו כי הוא מעוכב לתחנה והובילו אותו בניידת למשטרת אשקלון. הנהג, בשנות ה-30 לחייו, תושב העיר, לא היה מסוגל ללכת ללא עזרתם של 2 שוטרים אשר החזיקו אותו כל הדרך על מנת שלא יפול. בבדיקת ינשוף אשר נערכה לנהג על ידי בוחני תנועה הוברר כי הוא שיכור ברמה של 1605 מק"ג שזה פי 6 מעל המותר. רישיון הנהיגה שלו נשלל למשך 30 יום והחל כנגדו הליך משפטי מזורז. בתום החקירה הוא שוחרר למעצר בית.

בצהרי שבת אותרה הנפילה השלישית מאתמול במועצה אזורית אשכול בשטח פתוח. אין נזק ואין נפגעים.



בעקבות דיווח למוקד מאה של משטרת המחוז הדרומי על ידי שני נהגים, שילדים רכובים על חמור מיידים אבנים לעבר רכבים בכביש 25 בגשר הרכבת ליד אשל הנשיא, הוקפצו למקום שוטרי תחנת אופקים וזומן גשש. במהלך סריקות אותרו שלושה ילדים בגילאי 10 ו-13 שענו לתיאור שניתן על ידי הנהגים, מתחקור עלה כי הם מתגוררים בישוב טארבין, הילדים הובאו ביחד עם אביהם לתחנת אופקים להמשך חקירה.

צעיר נפצע באורח קל בעת שהדליק מנגל. הצעיר וחבריו שהו במועדון השייט באילת והחלו בהדלקת מנגל. ככל הנראה ניסה אחד הצעירים ללבות את האש באמצעות חומר דליק מסוג בנזין שנמצא בסמוך וזה גרם להתגברות הלהבות ולפציעתו של אחד, ובנוסף נגרם נזק קל במקום. הצעיר פונה לקבלת טיפול בבית החולים "יוספטל". משטרת מרחב אילת פתחה בחקירת נסיבות האירוע.

בשבת בבוקר בעקבות סכסוך שכנים בכפר מג׳דל שאמס, ככל הנראה על רקע בניה, התפתחה תגרה ובמהלכה נפל תושב המקום בן 77 מגובה קומה אחת. צוותי מד״א שהוזעקו למקום קבעו את מותו. שוטרי תחנת גולן שהוזעקו למקום עכבו לחקירה 2 חשודים בשנות הארבעים לחייהם בחשד למעורבות בארוע. בתום הערכת מצב בראשות נצ״מ ניר עקרון הוחלט להטיל את החקירה על חוקרי היחידה המרכזית של המחוז הצפוני בחשד לרצח.

בעקבות קטטה שאירעה בכפר מג׳אר לאחר חצות ליל שבת, לאחריה פונה תושב המקום בן 50 מביתו לאחר זמן מה לבית החולים פוריה על ידי מד״א ובתום פעולות החייאה נקבע מותו. שוטרי תחנת טבריה שהוזעקו למקום פתחו בחקירה, בשלב זה נבדק אם יש קשר בין אירוע הקטטה למותו של המנוח. גופתו נשלחה לבחינה במכון לרפואה משפטית אבו כביר.

יחידת חילוץ גולן חילצה מטיילת מנחל הג׳ילבון. המטיילת שנפגעה ברגלה פונתה באמבולנס לבית חולים זיו. לאחר מספר שעות הוזעקו חברי היחידה שוב לחילוץ נוסף של מטיילת אשר נחבלה ברגלה בנחל ג'ילבון.

בכפר בג'סר נדקר בפניו מקומי בן 41. תחנת משטרת זכרון יעקב עצרה 2 חשודים תושבי המקום המוכרים למשטרה. הרקע לאירוע נבדק.

בשבת בצהריים פרצה שריפה בחנות מתחת לבניין מגורים ברחוב הר סיני בבני ברק. צוות כיבוי פעל לכיבוי ואיתור לכודים במבנה. לא היו נפגעים.

שריפת חורש טבעי פרצה במעלה החמישה בצהרי שבת. במקום פעלו 17 צוותי כיבוי ו-4 מטוסים וכוחות הצלה נוספים. בריכת השחייה במקום פונתה ואף היה סכנה לבתים בישוב. לאחר זמן הוכרז על שליטה בשריפה ע״י מפקד תחנה אזורית בית שמש. עד כה לא דווח על נפגעים.האירוע נמצא בחקירה בידי חוקרי השריפות. הצוותים נשארים בשטח ומבצעים כיבוי סופי למניעת התחדשות השריפה.

סיכום אירועי השבת בשיתוף מוקד זק"א ורשת 'קבוצת העיתונאים רוטרניק'
פריצה שריפה ירי רקטה דקירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד