כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

נשיא המדינה בבית הנרצח: "התנערי מעפר קומי"

נשיא המדינה ראובן ריבלין ביקר בבית משפחת מלאכי רוזנפלד הי"ד • סגנית שר החוץ ציפי חוטובלי לאם: "חייבים מענה"

נשיא המדינה בבית הנרצח: "התנערי מעפר קומי"
מלאכי משה רוזנפלד הי"ד


נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין ביקר היום (א'), בכוכב השחר בשבעה של בני משפחת רוזנפלד על בנם מלאכי הי"ד אשר נרצח בדרכו לביתו בשבוע שעבר.

מלאכי הי"ד נפצע פצעים קשים ביום שני שעבר, ונפטר ביום רביעי.

"הבן שלי רק רצה לשחק כדורסל ולנצח, לחזור ולספר לי על האסטרטגיה במשחק", סיפר לנשיא אביו של מלאכי הי"ד, אליעזר. הנשיא שמע מהוריו של מלאכי הי"ד על האיש המיוחד שהיה ועל מגוון התחומים בהם הצטיין כשלמד בשלוש השנים האחרונות בתכנית המצטיינים לפילוסופיה, כלכלה ומדע המדינה של האוניברסיטה העברית.

"החוסר הגדול פה בבית יהיה מול אחיו ואחיותיו", אמרה לנשיא אם המשפחה, שרה. "באותה מידה, הוא יחסר לנו כהורים. תמיד ידעתי שאפשר לשתף את מלאכי, להתייעץ איתו. הוא ידע להגיע לנסתרות הנפש של כל אחד מהילדים ולהיות מעורב בכל הפנים של חיינו".

"כשמלאכי יצא לעולם היתה בו כזו מתיקות והבנו מיד כמה השם שלו הולם אותו," סיפרו הוריו בכאב.

"ההחלטה שלכם לתרום את אבריו היא דוגמא ומופת לתעצומות הנפש המיוחדות שלכם ואת גיבורת אמת," אמר הנשיא לשרה האם. היא בתגובה ענתה לנשיא: "אם משהו יכול לצאת מהחידלון הנורא הזה ומהמוות הסופי הזה, לא היה לנו ספק שעלינו לעשותו".

הנשיא אשר לווה על ידי מנכ"ל בית הנשיא הראל טובי, שמע מהמשפחה ששכלה בעבר גם את אחיו הגדול של מלאכי, יצחק הי"ד, על כאב האובדן ועל ההתמודדות הקשה: "אני יודע שהאל ינחם אותנו וכי ליד בור עמוק גדל הר גבוה. אנחנו נמצא את הדרך להמשיך את החיים. כשהמכתש הגדול נפער נראה שאין אפשרות לנחם אבל זה לא ככה, כל טיפה של נחמה מחזקת."

הנשיא אימץ את אליעזר ובניו לליבו ואמר: "לב כולנו אתכם כאן ואני מתפלל שנהיה כאן לצידכם בעוד הרבה שמחות שממתינות במעלה הדרך. ימי האבל הם ימים עמוקים מאוד שיש בהם גם עוצמה של "התנערי, מעפר קומי", ואנחנו כאן ללוות אתכם בקושי העצום הזה".

סגנית שר החוץ ח"כ ציפי חוטובלי ניחמה אף היא את משפחת רוזנפלד בכוכב השחר.

במהלך הביקור אמרה סגנית השר לאימו של מלאכי: "עם ישראל איבד אדם גדול, ברוך כשרונות, שהיה בדרך הביתה. המציאות הזאת שבה יהודי נרצח בארצו חייבת מענה. תושבי ישראל חייבים להרגיש מוגנים בכל מקום ועלינו להעמיק את ההיאחזות שלנו בארץ".
רצח מלאכי רוזנפלד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד