י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

בעקבות חשיפת בחדרי: היומונים תוקפים שוב

לאחר שהתברר שארבעת חברי מועצת עיריית ירושלים החרדים שנעדרו מההצבעה - יכלו להפיל את תוכנית הספורטק

בעקבות חשיפת בחדרי: היומונים תוקפים שוב
מתחם הספורטק בירושלים


חשיפת בחדרי חרדים מגיעה גם ליומונים החרדים המובילים: הבוקר (ב) מפרסמים היומונים יתד נאמן והמודיע את חשיפת בחדרי חרדים על הטעות של ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, בספירת קולות התומכים בהצבעה שנערכה היום שלישי שעבר במליאת העירייה על אישור תקציב הספורטק בסכום של 72 מליון שקלים.

בכותרת בעמוד הראשון בעיתון יתד נאמן נכתב "הנציגים שנעדרו מההצבעה יכלו להטות את הכף ולהפיל את תוכנית מתחם הספורטק. ארבע חברי המועצה שנעדרו במופגן ובמתוכנן מהדיון בו אושר התקציב להקמת הספורטק יכלו למנוע פירצה חמורה בקדושת ירושלים וקדושת השבת".

כזכור, בחדרי חרדים חשף כי בהצבעה תמכו רק 13 חברי מועצה - בעוד שברקת הודיע על 14 תומכים. החשיפה עוררה זעם כנגד חברי המועצה החרדים שנעדרו מההצבעה, לאחר שטענו כי בכל אופן ההצבעה תעבור משום שיש רוב של 14 מול 9. אך בעקבות החשיפה עולה, כי היה אפשר להפיל את ההצבעה בתיקו של 13 מול 13 - אם 4 חברי המועצה החרדים לא היו נעדרים.

יצויין כי בעקבות חשיפת בחדרי חדרים, הודיעה אמש חברת מועצת עיריית ירושלים לורה וורטון כי היא תפנה ליועץ המשפטי לעירייה בכדי שיבדוק את ההתנהלות בהצבעות בעירייה עקב חוסר שקיפות בתוצאות.







יתד המודיע חשיפה ברקת ספירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד