י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

להקים חברת סטרט-אפ מהתחלה

איך משיגים משקיעים, ואיך רושמים פטנט? "המרכז האקדמי לב" נותן לכם הזדמנות לעשות אקזיט • אינפורמטיבי

להקים חברת סטרט-אפ מהתחלה


מחזור שני של תכנית היזמים "יזם בלב" יוצא לדרך, ובימים אלה מתחילים לקבל את הפניות של המועמדים. תכנית האצת הסטרטאפים (Accelerator) ליזמים חרדים של "המרכז האקדמי לב", הינה תכנית המספקת לסטרטאפיסטים חדשים את כל הכלים הנצרכים כדי לפתח את הרעיון שלהם ו"להבשילו" לחברה של ממש. יש לכם רעיון שיכול להיות הדבר הבא? יש לכם מיזם, אבל אתם לא מצליחים לגייס משקיעים או להגיע ללקוחות? בואו ללמוד איך עושים את זה נכון.

"כשהשתתפתי בתכנית 'יזם בלב', קיבלתי הבנה טובה הרבה יותר של תחום הסטרטאפים, איך מגייסים משקיעים, ואיך מבצעים את התהליך של לקחת רעיון ולבנות ממנו חברה", מספר יובל וירצברגר, שהשתתף במחזור הראשון של תכנית האקסלרטור. "התכנית נתנה לי כיוונים שלא הייתי חושב עליהם לפני, גם בצד העסקי וגם בהבנה של המוצר עצמו. למדתי איך להגדיר את הבעיה ולבנות את התכנית העסקית בצורה נכונה ויעילה. ואחד הדברים הכי חשובים – קיבלתי קשרים טובים מאד לאנשים בתחום, וגם חיבור לכל תעשיית הסטרט-אפ בירושלים. כל מי שמתחיל את דרכו כיזם, כדאי שיעבור את התהליך הזה ב'יזם בלב'".

אברמי דיקמן, איש עסקים ויזם הי-טק מביתר עילית שהשתתף בתהליך מספר: "כשהגעתי לתכנית היה זה אחרי מיזם אחר שלי ושל שותפי, שחלק ממנו היה אתר מכירות ברשת. האתר מכר יפה והרגשנו בעלי נסיון, השותף שלי לא האמין שיש הרבה מה ללמוד אבל הסכים לבוא. מסתבר שאכן היה הרבה מה ללמוד... אחרי כל מפגש של התכנית, הבנו במדוייק מה לא עשינו נכון במיזם הקודם, ועל הדרך גם למדנו איך צריכים כן לפעול. המרצים והמדריכים בתכנית פשוט מדהימים, הרגשנו שהצלחתנו – הצלחתם. בתכנית הביאו לנו את המרצים הטובים ביותר במגוון התחומים המשיקים לכל סטארט אפ, אם בגיוס כספים, בתכנון, בשיווק, במשפטים ועוד. הצמידו לנו מנטור מדהים שאנו בקשר איתו עדיין. המיזם שלנו נמצא היום במקום אחרי לגמרי ממה שהיה קודם לתכנית, ואנו נמצאים כעת לפני העליה לאוויר. מסתבר שהניסיון שיש לאחרים הוא קריטי להצלחת כל מיזם".

בן וינר, מנטור (מנחה) בתוכנית ומנהל קרן הון סיכון jampspeed, מסביר כי תוכניות החממה הקיימות לא מתאימות למגזר החרדי. "כמנהל קרן הון סיכון הגיעו אלי פעמים רבות גם יזמים חרדים, לא פעם נאלצתי לדחות רעיונות שאינם בשלים מספיק, אך בעוד שאת כלל היזמים אני הייתי מפנה לתוכניות חממה כדי לרכוש ידע נחוץ, את היזמים החרדים לא יכולתי להפנות לשם בגלל היעדר תנאים מתאימים", הוא מסביר. "יחד עם המרכז האקדמי לב, פתחנו אפשרות מעולה ללימוד ושילוב של יזמים חרדים. כאן הם יכולים לקבל הדרכה במקום שתואם את השקפתם בלא כל התפשרות, ולהוציא לפועל מיזמים בעלי פוטנציאל".

המועמדים שיתקבלו, ישתתפו בתכנית מובנית בראשותם ובהנחייתם של בכירים בתעשיית ההיי-טק הישראלי, שינחו אותם בתהליך השקת החברה וגיוס משקיעים. המשתתפים ייפגשו באופן קבוע עם מנהלים בכירים ומשקיעים, ויקבלו חשיפה וסיוע בהשקת חברת הסטארט-אפ שלהם.















קישורים:
להרשמה ולפרטים נוספים הקליקו כאן
סטרט אפ מכון לב לימודים משקיעים טכנולוגיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד