כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

השקה חגיגית למבצע "קיץ על גלגלים" • צפו

חשיפה ראשונה למבצע במסיבת עיתונאים בהשתתפות נציגי התקשורת במגזר החרדי • בחדרי חרדים עם סיקור ותיעוד

השקה חגיגית למבצע "קיץ על גלגלים" • צפו
קובי הר צבי


במסיבת עיתונאים חגיגית נורתה יריית הפתיחה למבצע "קיץ על גלגלים" – המהלך הגדול של הקיץ, המאפשר לצרכנים לממש את החלום לבין הזמנים הקרוב- טיול משפחתי ברכב מרווח וממוזג ועוד המון פינוקים.

במסגרת הפעילות, בה מאחדים כוחות המותגים המובילים: קוקה-קולה, דיאט קוקה-קולה, טרה, מולר, פריגת, ספרייט, קינלי סודה, פיוז טי, פאנטה ונביעות, יוכלו עשרות זוכים לזכות ברכב משפחתי שכור לשבוע או בטיול משפחתי עם רכב ונהג צמוד, כולל חבילה מפנקת ממגוון מוצרי המותגים המשתתפים שתהפוך את הטיול לחוויה בלתי נשכחת.

מסיבת העיתונאים שחשפה את המהלך, התקיימה במתחם קוקה-קולה בבני ברק, בהשתתפות נציגי התקשורת במגזר החרדי, והסגל הניהולי של החברה המרכזית לייצור משקאות קלים: איציק תמיר- מנכ"ל קבוצת קוקה-קולה ישראל, טל רבן- מנכ"ל קוקה-קולה, ארן אלסנר- מנכ"ל מחלבת טרה, הראל חייקין- מנכ"ל פריגת, ניר לוינגר- סמנכ"ל חברת המכירות וההפצה ותומר סגיס דובר הקונצרן.



ברוח המותגים המשתתפים, לווה המפגש בכיבוד עשיר ממבחר מוצרי החברות המשתתפות בפעילות.
האירוע נפתח בדבריו של תומר סגיס, דובר הקונצרן, שבירך את המשתתפים וגייס את פרשת השבוע לטובת הקונספט שמאחורי המהלך: "בברכת בלעם 'מה טובו אוהליך יעקב' עובר המסר כי כוחנו כעם הוא באחדותנו." הסביר סגיס, "אנחנו בחברה המרכזית פועלים על פי העיקרון הזה, ומאחדים את כל משפחת המותגים המובילים שלנו על מנת לאפשר לצרכן החרדי ליהנות מחוויה משפחתית מלוכדת בקיץ הקרוב."

מנכ"ל קבוצת קוקה-קולה ישראל, איציק תמיר, בירך אף הוא את מנהלי החברות ואנשי המדיה המשתתפים, והדגיש את מערכת היחסים החמה בין הקונצרן למגזר: "כבר שנים שאנחנו ממוקמים בלב ההוויה החרדית, מקיימים ידידות עמוקה עם רבנים ואנשי מפתח במגזר, ופועלים מתוך הבנה והערכה לצרכיו של הצרכן החרדי. חלק מהאסטרטגיה שלנו כחברה, הוא לאפשר לכל צרכן ליהנות מחוויית קניה המתאימה לעולם שלו. המהלך החדשני הזה, בו שילבנו לראשונה את כל המותגים המובילים, מאפשר לצרכן החרדי לקבל ערך מוסף המתחבר עם עולמו."

אחריו נשא דברים מנכ"ל קוקה-קולה, טל רבן, שסיפר על עשייה מתמדת לפני ומאחורי הקלעים לטובת הצרכן החרדי. עשייה שהחלה בקוקה-קולה ומקיפה היום את כל החברות בקבוצה: "אנחנו לומדים כל העת את המגזר וצרכיו ממקום של כבוד, על מנת שנוכל לאפשר לו ליהנות מפעילויות המתאימות לצרכים ולערכים שלו." ציין רבן.

את פרטי המבצע הייחודי הגיש למשתתפים ר' בן ציון פדר, מנהל שיווק מגזר חרדי במחלבת טרה. תחת הכותרת "כזה בין הזמנים עוד לא היה" נחשפו כל פרטי המבצע המתאים במיוחד למשפחה החרדית ולתקופת בין הזמנים.

ההשתתפות במבצע קלה ופשוטה. קונים ב-50 שקלים בקניה אחת ממגוון מוצרי המותגים המשתתפים במבצע: קוקה-קולה, דיאט קוקה-קולה, טרה, מולר, פריגת, ספרייט, קינלי סודה, פיוז טי, פאנטה ונביעות. שומרים את החשבונית בה מופיעים כל המוצרים, מתקשרים לטלפון 03-6060604 מקישים את פרטי החשבונית ועונים על 3 שאלות ידע על המותגים שבמבצע. המשתתפים שענו תשובות נכונות בפרק הזמן המהיר ביותר בכל יום, זוכים ברכב משפחתי שכור עד שמונה מקומות למשך שבוע, או ביום טיול משפחתי עם רכב ונהג צמוד לבחירתם. בנוסף, יקבלו הזוכים חבילת פינוקים הכוללת מגוון ממוצרי המותגים המשתתפים במבצע לטיול מושלם.

כדי לקבל טעימה קטנה מחבילת הפינוקים המובטחת לזוכים קיבלו המשתתפים צידניות ממותגות עם מגוון מוצרי הדגל מבית המותגים המשתתפים.

צילום: קובי הר צבי


















































קולה מסיבת עיתונאים חרדים שיווק וידאו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד