י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

מנהל הסמינר הישן והגזען: הגיע הזמן שתתפטר

מנהל סמינר בית יעקב 'הישן' מאיים שיתפטר אם יכפו עליו להתנתק מהגזענות ושנאת ישראל • הגיע הזמן שיעשה זאת

צילום: מאיר הלטובסקי
צילום: מאיר הלטובסקי


"שערוריה": מנהל סמינר הישן מאיים בסגירת הסמינר, וזה למה? כי ישנם גורמים כאלה ואחרים אשר מנסים בכל כוחם למגר את תופעת הגזענות ולכפות על המנהל להכניס לכותלי הסמינר בנות שנולדו למגזר מסויים.

כניסתן לסמינר הישן תגרום הרס וחורבן מכיון שהם יאלצו לעבור את אחוזי החסימה הגזעניים. מה שיגרור לבעיה רצינית לסמינר.

הנני בוגרת סמינר הישן, 15 שנה עברו מאז ועדיין סמינר זה פועל עם גזענות לשמה. אל תספרו לנו סיפורים של ועדות קבלה. או אי נחת עקב מספר התלמידות בכיתה. לכולכם זה מסגרת חיים בה קבעתם יעד למכסת בנות מהמגזר הספרדי עם אחוזים מסוימים.

אל לכם לטעות קוראים נכבדים. סמינר זה ידוע בגזענות והתנהגות שונה לכל מי שנולד עם צבע עור שונה. שנים מלמדים שם דרך ארץ, פרקי אבות וכבוד הבריות, כל עוד זה לא נוגע למעשים. וכאשר המעשים מגיעים, נשכחת האחדות ואהבת ישראל, בתירוצי לוקשים מספרים שהרבנים הורו לכם להשאיר את בנות ישראל מחוץ לכותלי הסמינר.

תוהה אני האם שמים אתם לב לתופעה הכואבת בהם נערות בנות 14 בכאב ודמעות, מבינות שלא רוצים אותן בסמינר כזה או אחר אך ורק בגלל מוצאם? איפה הלב היהודי?

היכן אתם מחביאים את תורת ישראל כאשר אינכם מוכנים להכניס למוסד בנות ממגזר אחר רק כי הם נולדו במגזר שונה? ומה לגבי תקציבי המדינה? האם הסמינרים היום הם מסגרות פרטיות? אם התשובה שלילית! אזי אין לכם טיפת רשות לקבל תקציבים ובד בבד להפנות עורף ולשחק משחקי גזענות.

המשחקים הללו יכלו להמשך לפני 15 שנה כאשר אני צעדתי בשבילי סמינר זה. היום המצב שונה. אני מצפה מהרשויות למגר אחד ולתמיד את התופעה, ואם בכל אופן קשה לך, מנהל הסמינר הישן להתנתק מהגזענות ושנאת ישראל,

תמיד תוכל גם ליישם את איומיך ולסגור לאלתר סמינר זה.
אפליה סמינרים טור מנהל קבלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד