ט"ו אייר התשפ"ד
23.05.2024

מרגי בכובע של דרומי: "אתם ישבתם במקלטים?"

שנה לצוק איתן ויעקב מרגי, ח"כ ותושב הדרום זועם על הערבים: "אתם חטפתם? אתם לנתם במקלטים 45 יום?" • צפו

צילום:פלאש90
צילום:פלאש90


הכנסת קיימה דיון לציון שנה למבצע צוק איתן. יעקב מרגי, יו"ר ועדת החינוך ותושב הדרום, נשא דברים ואמר: "שנה לצוק איתן זו לא כותרת. זו שנה שלמה שאלפי אנשים עם מצוקות וחרדות וסבל. פצועים שמתמודדים עם פציעות במאבק מתמיד ושיקום כואב.שנה של שכול וכאב.






"לי אין שאלות למה התחיל מצבע צוק איתן ולמה נהרגו פלסטינים. לי אין שאלות למה נועדו המנהרות. יש לי את כל התשובות. בעזה יש חבורת רוצחים בדם קר לא רק של אזרחי ישראל אלה רוצחת בתושבי עזה, עזה נמצאת במצור כל ידי החמאס ולא על ידי מדינת ישראל.

"חיילי צה'ל שנפלו במלחמה בצוק איתן נפלו על מלחמה על שלום. אנחנו נלחמים להביא את השלום מה לעשות ששכנינו לא רוצים. לא הייתה תחושה כה צודקת בחברה הישראלית כמו המבצע הזה. אומרים לנו המבצע מיותר. אתם ישבתם במקלטים? אתם חטפתם? 45 יום לינה במקלטים להטיף לנו? לא היה מבצע צודק יותר".

יו"ר הכנסת יולי יואל אדלשטיין התייחס לביקורת הבין לאומית על מבצע צוק איתן ואמר: "כהרגלם של ארגונים בינלאומיים, ולמרבה הצער גם ישראליים הנתמכים על ידי מימון זר - מרבים עד היום לעסוק בעיקר בעוולות וב"פשעי המלחמה", כביכול, של ישראל. יש מי שנראים כנהנים לחפש את המחדלים ואת הטעויות שהן לעתים בלתי נמנעות במערכה כזו, רק כדי להשחיר את פנינו ולהציג את ישראל בפני העולם כמדינה "אוכלת אויביה", כמה צביעות יש בכך! כמה בורות ורשעות צריך לגייס, כדי להאשים דווקא את המדינה המותקפת ביותר בעולם, המגינה על אזרחיה מפני ירי טילים אל עריה ומפני פגיעה באזרחיה".
מרגי צוק איתן מבצע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד