י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

המשטרה: לא להביא ילדים למתחם ההלוויה

המשטרה מפרסמת את רשימת הרחובות שיהיו סגורים לתנועה לקראת ההלוויה של האדמו"ר מסערט ויז'ניץ זצ"ל

האדמו"ר זצ"ל בתפילה בקברי אבותיו.
האדמו"ר זצ"ל בתפילה בקברי אבותיו.


משטרת חיפה בסיוע כוחות מחוז חוף תסייע לקיומו התקין של מסע הלוויה של האדמו"ר מסערט ויז'ניץ זצ"ל שיצא מרחוב מקור חיים 5 שכונת רמת ויז'ניץ בחיפה. בנוסף מפרסמת משטרת מחוז דן שורת הוראות מחמירה למסע ההלויה - בין השאר איסור על הבאת ילדים קטנים ללויה.

לאחר שהסתיימה ישיבת גורמי תחנת חיפה עיריית חיפה גופי הצלה ונציגות של חסידות ויז'ניץ נקבע כי החל משעה 13:30 יסגרו לתנועה הרחוב בר כוכבא - חרמון עד בר כוכבא - השילוח.

בשעה 17:00 לערך, תלוי מתי יחל בדיוק מסע הלוויה הרגלי, יסגרו לתנועה באופן מדורג כדי למנוע עומסי תנועה ולצמצם פגיעה בשגרת החיים באזור הרחובות הבאים : הפועל - ליאון בלום עד הפועל - עקיבא, ורדיה - רופין עד ורדיה שמשון (כיכר ורדיה), רופין שמחה גולן, הכניסה למעונות גאולה - קניאל, פיק"א - רופין, שמחה גולן - הכניסה למנהרות הכרמל.

לתשומת לב כלי רכב שיפריעו לתנועה באזור יגררו וזאת על מנת למנוע פקקי תנועה וחסימות שישפיעו על מעגלי תנועה נרחבים יותר.

משטרת חיפה מוסיפה כי היא מבקשת "את שיתוף הפעולה של תושבי חיפה עד לסיום מסע הלוויה, משטרת חיפה תתגבר כוחותיה בשכונת ויז'ניץ גם במהלך ימי השבעה על מנת לסייע להגעת המנחמים".

משטרת מרחב דן סיימה גם היא את היערכותה לקראת מסע ההלוויה של האדמור מויזניץ' זצ"ל. ומפרסמת הוראות לקראת מסע ההלוויה שיחל בבני ברק בשעה 21:00.

החל מהשעה 18:00 יסגרו לתנועה הרחובות הבאים: חזון איש, עזרא, נחמיה, רחוב ירושלים (בצידו המזרחי בלבד). כמו"כ צפויים עומסי תנועה כבדים ברחובות הר"מ: רבי עקיבא, השומר, הרא"ה (בר"ג), דרך זאב ז'בוטינסקי.

לבאים בהסעות פרטיות, יש להחנות את האוטובוסים ברחוב עזרא. לבאים בתחבורה הציבורית - יש להגיע דרך רחוב רבי עקיבא לרדת ברחוב השומר ומשם להגיע רגלית לאזור ההלוויה.

בסוף ההלוויה, ימתינו האוטובוסים הפרטיים ברחוב עזרא והאוטובוסים של התחבורה הציבורית ברחוב חזו"א.

המשטרה גם מפרסמת הוראות בטיחות וכותבת כי יש להימנע מלהגיע עם ילדים קטנים למתחם ההלוויה.

המשטרה מוסיפה ואומרת כי יש להתרחק ממקומות מגודרים, אסור בשום מקרה לטפס ולהתלות על רכב בתנועה כולל על רכבי חירום והצלה, אין לטפס על גדרות, מבנים, תמרורים ועמודי חשמל, וחל איסור מוחלט (!!) לעלות על גגות בניינים. בנוסף מבקשת המשטרה להתרחק מהרכב המוביל את המנוח.

סערט ויזניץ הלויה הערב מרתק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד