כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

דרעי נגד קיפוח: ישלב דירקטורים חרדים

החל בהקמת ועדה שתבחן תנאי סף שיאפשרו לחרדים, ערבים ואתיופים לכהן כדירקטורים בחברות ממשלתיןת

דרעי. צילום: יונתן סינדל, פלאש90
דרעי. צילום: יונתן סינדל, פלאש90


שר הכלכלה והשר לפיתוח הנגב והגליל אריה דרעי, החל לקדם את יישומו של סעיף 101 בהסכם הקואליציוני האומר שיש להקים ועדה שתבחן תנאי סף וקריטריונים חדשים לכהונת דירקטורים בחברות ממשלתיות - אשר יתנו ביטוי למאפיינים של אוכלוסיות הראויות לחיזוק כגון ערבים, חרדים, בני העדה האתיופית.

השר דרעי הודיע היום (ד) כי משרד הכלכלה יגדיל ב-37 אחוז את תקציב מיגון בניית מעונות יום ביישובי עוטף עזה. שר הכלכלה הודיע על כך לראשי היישובים בישיבה בהשתתפות ראשי משרד הכלכלה.

השר דרעי: ״שנה לאחר מבצע צוק איתן, אנחנו חייבים לחזק את תחושת הביטחון של תושבי עוטף עזה ובעיקר את ביטחון ילדי העוטף, ולפיכך החלטתי להוסיף תקציב למיגון מעונות היום. אני בטוח שצעד זה יהווה נדבך נוסף בחיזוק התושבים באזור״.

השר הנחה את עובדי משרדו לשנות את התפיסה הקיימת ולעבור לתפיסה על פיה מרכזי ההכוון לקידום תעסוקת האוכלוסייה החרדית יפעלו לקידום פתרונות תעסוקה הן לגברים והן לנשים תחת קורת גג אחת ותוך התחשבות בצורכי האוכלוסייה.

כ"כ על פי מדיניות השר, כלל הכלים לקידום תעסוקת החרדים יינתנו תחת קורת גג אחת באופן שייתן את השירות המיטבי לאוכלוסייה החרדית בכללותה. השר דרעי אמר היום במהלך הדיון במשרד הכלכלה: ״מטרת ההחלטה היא לייעל את מרכזי ההכוון על מנת להקל על ציבור מבקשי העבודה, משפרי העבודה, והמעסיקים".
דרעי דירקטוריון חרדים אפליה אתיופים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד