י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

רבי לייבל'ה זקן החסידים זעק רב'ה רב'ה, והגיש קוויטל ראשון לאדמו"ר

עם תום מסע ההלויה, הוכתר בנו יחידו של האדמו"ר מסערט ויז'ניץ זצ"ל לממשיכו של אביו • כמנהג ויז'ניץ, לא הוכרז על האדמו"ר במהלך ההלויה, אלא מיד עם צאתו מאוהל אביו הגיש לו זקן החסידים את הקוויטל הראשון

האדמו"ר שליט"א קורע קריעה במסע הלוויה. צילום: שוקי לרר
האדמו"ר שליט"א קורע קריעה במסע הלוויה. צילום: שוקי לרר


תם מסע הלווית האדמו"ר מסערט ויז'ניץ זצ"ל בבני ברק, ועמו הכתרת בנו יחידו הרה"צ רבי יעקב הגר לאדמו"ר וממשיך שושלת בית סערט ויז'ניץ המפוארת.

כנהוג בויז'ניץ אין הכתרה רשמית ברמקול במהלך הלוויה, כמו שאין הספדים - אלא זקן החסידים או מי שנותן את הקוויטל הראשון לאדמו"ר שיתפלל לזכותו, הוא בעצם זה המכתירו לאדמו"ר וממשיך.

לאחר סתימת הגולל באהל אדמו"רי ויז'ניץ בבית החיים 'שומרי שבת - זכרון מאיר' בבני ברק, שיצא בנו מהאהל,‏ זעק הרה"ח רבי לייבל'ה קוסטינר מזקני החסידים בסערט ויז'ניץ "רב'ה רב'ה" בקול בוכים, והגיש את הקוויטל הראשון לבנו יחידו של האדמו"ר זצ"ל.

האדמו"ר שליט"א קרא את הקוויטל ולאחר מכן נעמדו החסידים בשני שורות והאדמו"ר עבר וקיבל ניחומים ראשונים. לאחר מכן נסע לחיפה לסעודת הבראה ולשבת שבעה.

בהגשת הקוויטל


האדמו"ר רבי יעקב הגר בן ה-60 נשא עד עתה בתואר הרה"צ אב"ד סערט ויז'ניץ ונקרא בפי כל 'הרוב' בשנים האחרונות מילא את מקום אביו בביקורים אצל החסידים וכן סידורי קידושין.

כעת ימשיך לנהיג את עדת מלכות סערט ויז'ניץ וימשיך לבסס ולחזק את המוסדות בכל רחבי הארץ והעולם.
1 ממשיך סערט ויזניץ תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד