ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

דרעי מותח ביקורת: "האם חתמו איתנו הסכם בלי כוונה לקיים?"

בנאומו בפורום המנהלים הערב מותח יו"ר ש"ס ביקורת על כוונת ראש הממשלה לקצץ בתקציבים - בניגוד למה שנחתם בהסכם הקואליציוני • "אמרתי לראש הממשלה - קודם שנחזיר את המצב ל-2012, ואז נקצץ כמו כולם" • צפו בוידאו

השר דרעי. צילום: יונתן סינדל , פלאש90
השר דרעי. צילום: יונתן סינדל , פלאש90


יו"ר ש"ס ושר הכלכלה אריה דרעי התייחס הערב (ה') לפגישת ראשי המפלגות בנושא התקציב אתמול בלשכת ראש הממשלה, במהלך נאומו בפורום המנהלים של המודיע בירושלים.

לדברי דרעי "אמרנו אתמול לראש הממשלה שכשמדברים על שותפות בקיצוצים לכולם יחד, בא ונחזיר את המצב ל-2012 לפני הגזרות שגזרו עלינו, ואז ניתן גם אנחנו את חלקנו בקיצוצים. אבל לא יכול להיות שאחרי שחתכו אותנו לגמרי, אז עכשיו אומרים לנו תתנו את חלקכם בקיצוץ. צריך להיות איזה שהיא הגינות. אני משוכנע שנמצא פתרון בנושא".



דרעי מתח ביקורת על הדרישה לקיצוצים ואמר - "יש עוד שאלה שנשאלת - אם לפני חודשיים חתמו אתנו על הסכם קואליציוני, אז מישהו חתם לפני חודשיים על מנת לא לקיים, לא עברו שנתיים שתגיד שקרה איזה משהו, איזו מלחמה או איזה שהוא משבר, מה קרה - סה"כ הכנסות המדינה גדלו בשנה האחרונה וההוצאות קטנו. הריבית נמוכה, שנה נהדרת עברה עלינו, הלוואי שתמשיך גם שנה הבאה כך, אז מה קרה - לפני חודשיים כן היה אפשר לשלם את הכל, ופתאום נהיתה שמיכה קצרה?".

השר דרעי התייחס גם לשילוב חרדים בשרות המדינה ואמר: "חייבים לאייש אנשים מהמגזר החרדי במוקדי הכוח בשרות המדינה, כדי שלא נזדקק רק לכוח פוליטי כדי להשיג דברים".
דרעי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד