ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

קואליציה במשבר: נדחה הדיון הבוקר בנושא תקציב המדינה

בשל המאבק בין משרד האוצר למפלגות החרדיות, נדחה הדיון שתוכנן להתקיים הבוקר על תקציב המדינה • כחלון דורש לקצץ בקצבאות ילדים וסעיפים אחרים • בכיר ב'יהדות התורה' ל'בחדרי חרדים': "הסכמים צריך לקיים"

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90


בשל המאבק בין משרד האוצר למפלגות החרדיות, נדחה הדיון שתוכנן הבוקר (א') על תקציב המדינה. בנוסף, הנציגים החרדים מאיימים בצעדים תקיפים אם ההסכמים לא יקויימו: "מוזמנים לנסות אותנו".

לאחר ישיבת הממשלה, תוכננה פגישה בנושא הקיצוצים בתקציב המדינה, כפגישת המשך לפגישה שנערכה ביום רביעי שעבר.

כזכור ביום רביעי נפגשו ראשי המפלגות הקואליציה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו במשרד ראש הממשלה, ובה דנו בנושא התקציב. הצדדים לא הגיעו להסכמה בעקבות הדרישות לקצץ בתקציבים שהובטחו לחרדים בהסכמים הקואליציוניים.

בכיר ב'יהדות התורה' אומר אמש ל'בחדרי חרדים' כי: "חבל שיש גורמים פוליטים החושבים שהסכמים לא צריך לקיים. נדרוש לקיים את ההסכם ככתבו וכלשונו".

ביום חמישי השבוע התייחס יו"ר ש"ס השר אריה דרעי לדרישות לקצץ בתקציב שלא לפי ההסכם הקואליציוני ואמר: "אמרנו אתמול לראש הממשלה שכשמדברים על שותפות בקיצוצים לכולם יחד, בא ונחזיר את המצב ל-2012 לפני הגזרות שגזרו עלינו, ואז ניתן גם אנחנו את חלקנו בקיצוצים. אבל לא יכול להיות שאחרי שחתכו אותנו לגמרי, אז עכשיו אומרים לנו תתנו את חלקכם בקיצוץ. צריך להיות איזה שהיא הגינות. אני משוכנע שנמצא פתרון בנושא".
יהדות התורה הסכם קואליציה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד