כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

זעזוע בירושלים: העירייה תקיים אירוע פריצות מול החומות

המערכה על קדושת ירושלים מתחדשת: העירייה הודיעה על קיום 'מרתון ספינינג וזומבה', רווי פריצות וחילול קדושת העיר, שיתקיים בטיילת ממילא - מול החומות • "חלק מהליך חילול העיר ופגיעה בקדושתה"

צילום: יעקב נחומי
צילום: יעקב נחומי


הסערה הבאה על קדושת ירושלים: "מרתון ספינינג וזומבה" בטיילת ממילא אל מול החומות.

דוברות עיריית ירושלים פרסמה הצהריים (א) הודעה על כך שעיריית ירושלים תקיים אירוע ספינינג וזומבה ענק בטיילת ממילא - אל מול החומות בימי שלישי, רביעי וחמישי בין התאריכים 14-16/7/15.

לפי ההודעה, "מרתון הספינינג והזומבה אלדן ירושלים מתקיים במסגרת שבוע הספורט הבינלאומי והינו חלק מהפעילות הרבה והענפה של עיריית ירושלים ואגף הספורט לקידום הספורט העממי בירושלים ועידוד הפעילות הספורטיבית ושמירה על אורח חיים בריא".

בהודעה נכתב עוד כי "המתעמלים ייהנו מפעילות זומבה מול הנוף המדהים של מגדל דוד, החומות, הסינמטק ומשכנות שאננים. מרתון הזומבה יכלול מספר מקצים החל מהשעה 20:30 ועד השעה 23:00 והאירוע יוקרן במעגל סגור על גבי החומות ועל מסכי ענק".

גורם ביהדות התורה בעיר הביע זעזוע בשיחה עם 'בחדרי חרדים': "מדובר בחלק מהליך חילול העיר ופגיעה בקדושתה, שמובילה עיריית ירושלים בשנים האחרונות בניצוחו של ראש העיר, זה מצטרף לספורטק ולעוד שורה ארוכה של פגיעות בציבור החרדי וברוחה של עיר הקודש".

מעיריית ירושלים נמסר: "אין שינוי באירוע זה מבכל שנה".
ירושלים זומבה ריקוד ממילא חומות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד