כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

מחאה במועצה: "מטמאים את ירושלים"

חברי מועצת העיר ירושלים מגיבים בחריפות ל'מרתון הספינינג והזומבה' מול חומות העיר העתיקה • סגן ראש העיר: "לחדש הלובי הדתי"

צלם:פלאש 90
צלם:פלאש 90


מתקפה כלל חרדית ודתית על כוונת עיריית ירושלים, בראשות ראש העיר ניר ברקת, לקיים אירוע רווי פריצות וזוהמה מול חומות העיר העתיקה בירושלים, תחת הסלוגן של 'מרתון ספינינג וזומבה'.

סגן ראש עיריית ירושלים מטעם 'יהדות התורה', ישראל קלרמן, אומר ל'בחדרי חרדים': "כואב מאוד לשמוע על מופעי הספיניג והזומבה הנערכים באזור העיר העתיקה - בימים אלו של ימי בין המיצרים, הסמוכים לראש חודש אב. דברים הגורמים לפגיעה בציביון וקדושת העיר".

קלרמן קורא לכל הנציגים החרדים והדתיים להתכנס יחד ולנסות לפעול למניעת אירוע זה ואירועים שכאלו בעתיד. "צריך לחדש את פעילות הלובי הדתי בעירייה, ולפעול למען קדושת העיר ושמירת השבת", אומר קלרמן.

גם חבר מועצת העיר מטעם סיעת ש"ס, נחמניאל סבן, מגיב בחריפות: "לא סביר ולא יתכן לחזור ככלב השב על קיאו ולטמא את ירושלים במקום הכי מקודש בעיר.

"בימים אלו של שלושת השבועות שבהם חוללה ירושלים, מגיעים אנשים שמחללים את ירושלים פעם נוספת. אם באותה מערכה על קדושת השבת בירושלים היו ניצבים כולם כאיש אחד, אזי היום הייתה לנו את האפשרות לעמוד מול ראש העיר כחומה בצורה. במצב הנוכחי, נילחם בכל כוחנו - אבל מוחלשים", מסכם סבן.

חבר המועצה הדתי אריה קינג מסר ל'בחדרי חרדים': "בהחלט בושה וכלימה. אין לנו מה להלין על ראש העיר ...אלא רק ואך ורק על עצמנו, חברי מועצה והנהלה דתיים שלא מסוגלים להתאחד למען שמירת קדושת העיר".
קלרמן זומבה עיר עתיקה ריקוד ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד