כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

לפיד ממשיך בהסתה: "נתניהו נתן לחרדים" • צפו

יו"ר 'יש עתיד' תקף את ראש הממשלה: "את כל המיליארדים, נתניהו חילק למפלגות סקטוריאליות, כדי לקנות שקט פוליטי"

לפיד. צילום: פלאש90
לפיד. צילום: פלאש90


ממשיך את ההסתה: יו"ר יש עתיד, ח"כ יאיר לפיד, התייחס למשבר בתקציב המדינה בפתח ישיבת הסיעה בכנסת, ואמר כי נתניהו נתן לחרדים ונתן למתנחלים מיליארדים - כדי לקנות שקט פוליטי והישרדות פוליטית.

"אתמול היה אמור התקציב להיות מובא לממשלה. זה לא קרה. התקציב הזה היה אמור להיות תקציב פשוט יחסית, מפני שיש לא מעט כסף בקופה. לפני שלוש שנים קיבלתי לידי משרד אוצר במשבר, עם בור תקציבי של 40 מיליארד שקל, עם גירעון משתולל של 4.5%, עם אבטלה שזינקה וקופה ריקה. זה לא היה פשוט, אבל מחקנו את הבור התקציבי, והעברתי למשה כחלון לשמחתי – וגם לשמחתו, הוא אומר את זה בקול רם - קופה מלאה, עם גירעון מאוד נמוך, עם עודפי גבייה של מיליארדים, ועם תקציב חברתי שהיו בו תוספות ענק לחינוך, בריאות ורווחה וגם הרבה כסף ששמנו בצד בשביל הורדת מחירי הדיור".



לפיד המשיך: "אלא שאת כל הכסף הזה, את כל המיליארדים, נתניהו לקח וחילק אותו למפלגות סקטוריאליות, כדי לקנות שקט פוליטי והישרדות פוליטית. נתן לחרדים, נתן למתנחלים, נתן לשרים שעשו לו בעיות. כולם השותפים הטבעיים שלו, רק אזרחי מדינת ישראל הם לא השותפים הטבעיים שלו. ועכשיו במקום לדבר על תוספות לחינוך, בריאות ורווחה, במקום לדבר על הורדת יוקר המחיה, מדברים על קיצוץ רוחבי".
לפיד הסתה חרדים סיעה יש עתיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד