י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

הורים למשטרה: "עזרו לנו להחזיר את הביטחון למדרכות ישראל"

אמא מודאגת פנתה בבקשה למפקד מחוז מרכז. עמותת אור ירוק: "על המשטרה והרשויות המקומיות מוטלת האחריות לדאוג לאכיפה מלאה של תקנות האופניים החשמליים ולא לאפשר לילדים לנסוע על כלי מסוכן זה"

הורים למשטרה: "עזרו לנו להחזיר את הביטחון למדרכות ישראל"


לאחרונה, שלחה אמא מודאגת תושבת המרכז, מכתב למפקד מחוז מרכז במשטרה ניצב בנצי סאו, בו היא מבקשת ממנו לטפל בתופעת האופניים החשמליים שמסכנת את ילדיה. במכתבה כותבת האמר כי לפני כמספר שבועות בתה כמעט ונדרסה בפארק גבעתיים והנערה שפגעה בה עם האופניים החשמליים ברחה מהמקום.

האם המודאגת, מספרת במכתב את חששותיה מפני האופניים החשמליים: "הסכנה ממשית ונשקפת מכל פינה: מדרכות, צמתים, פארק, גשר, בדרך לבית הספר. לכולנו: ילדים, קשישים, נוער ומבוגרים. גם אני, כמעט ונדרסת כל יום בדרכי לעבודתי ובשובי הביתה. כל יציאה לפארק ולחוגים של בתי לבדה מלווה בפחד גדול". האם הוסיפה, כי " מעולם לא הייתי חרדה כמו שאני עכשיו. אפילו כשירדו פה טילים. אבל עכשיו, כל יום זו מלחמה. מלחמה של הישרדות על המדרכות".

האם מציינת, כי היא כבר ניסתה לפנות לגורמים שונים בנושא זה ללא הועיל: "נפגשתי עם נציגי העיריה שהיו חסרי אונים בעצמם בנוגע ליכולתם לאכוף את הבעיה, על אף נכונותם. אני צועקת ומתריעה בשער העיר שלי, מצלצלת בכל הפעמונים, אך ניכר כי כל הנושא של האופניים החשמליים נופל בין הכיסאות. ואנחנו, התושבים נותרנו חסרי אונים".

בסיום המכתב, מבקשת האם המודאגת פתרון: "אני מרגישה, בכאב רב שכך בלתי ניתן להמשיך. אנא. אנא עזרו לנו להחזיר את הביטחון למדרכות ישראל. בואו לא נחכה לאסון הבא!"

עמותת אור ירוק: "אופניים חשמליים הוכחו ככלי שמהווה סכנת חיים הן לרוכבים והן למשתמשי הדרך האחרים. לאור זאת, על המשטרה והרשויות המקומיות מוטלת האחריות לדאוג לאכיפה מלאה של התקנות ולא לאפשר לילדים לנסוע על כלי מסוכן זה. בנוסף משרד התחבורה חייב להעלות את המודעות של ההורים למסוכנות האופניים החשמליים ולתקנות החדשות בכדי שהם ימנעו מילדיהם לנסוע עליהם".
אור ירוק תנועה כביש תאונות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד