כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

צפו בשר האוצר: "נתקן עוולות בקצבאות"

יו"ר מפלגת כולנו משה כחלון: "על השולחן יש סוגיות חוצות מפלגות ומגזרים ולא מבדילות בין דת, גזע ומין"

.
.





יו"ר מפלגת כולנו, שר האוצר משה כחלון, התייחס לדיוני תקציב המדינה המתקיימים בימים אלו, בפתח ישיבת הסיעה בכנסת: "אנחנו נמצאים בימים בהם נדרשת הכרעה ממלכתית בנושא התקציב. התקציב שאנו רוצים להביא לאזרחים הוא תקציב חברתי, מרובה רפורמות ושינויים מבניים וללא העלאת מיסים".

"אנחנו מחויבים לפעול לצמיחה של המשק וטיפוחו כיעד אטרקטיבי להשקעות זרות תוך שאנו שומרים על אחריותי תקציבית. כמו כן, מחובתנו להמשיך ולפתח את הנגב והגליל כמרכזי חיים נוספים. תקציב כזה יתאפשר רק בהתגייסות כוללת ולקיחת אחריות של כל חברינו לקואליציה".



כחלון הוסיף כי "יש לזכור כי למדינה יש קופה אחת ומסגרת תקציבית אחת בתוכה כולנו צריכים להסתדר. על השולחן נמצאות סוגיות הדורשות החלטות קריטיות - פתרון משבר הדיור, צמצום הפערים החברתיים והורדת יוקר המחייה. סוגיות אלו הינן סוגיות חוצות מפלגות ומגזרים ולא מבדילות בין דת, גזע ומין.

"קיימות מספר עוולות בחברה הישראלית הדרושות תיקון. עדכון קצבאות הקשישים המעליבות, עדכון השכר המביש של חיילי החובה ומתן דמי אבטלה לעצמאיים. מדובר ביישום החלטות חברתיות ממדרגה ראשונה ואני מקווה ומאמין שהאחריות הממלכתית של שותפינו הקואליציוניים תגבר על כל שיקול אחר."

בפתח ישיבת הסיעה עדכנו חברי הכנסת על פעילותם בוועדות השונות וכן דנו על התקציב והשלכותיו.
כולנו כחלון תקציב דיון כלכלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד