ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

נתניהו נועד עם החרדים: "לא חוששים מבחירות"

ראש הממשלה נפגש הערב עם ראשי הסיעות החרדיות בניסיון להגיע לעמק השווה בסוגיית התקציב; ללא תוצאות • גורם בכיר ביהדות התורה לבחדרי חרדים: "לא שייך להפר הסכמים שנחתמו לפני חודשיים, עם תירוצים שלא מחזיקים מים"

דרעי ונתניהו, צילום ארכיון
דרעי ונתניהו, צילום ארכיון


נמשכת המתיחות סביב תקציב המדינה: הערב (ב') נפגש ראש הממשלה בנימין נתניהו עם יו"ר שס השר אריה דרעי, יו"ר ועדת הכספים גפני וסגן שר הבריאות יעקב ליצמן, לדון בנושא התקציב.

הפגישה נערכה בלשכת ראש הממשלה בכנסת וארכה כחצי שעה, הצדדים דנו במחלוקות סביב התקציב. ל'בחדרי חרדים' נודע כי במהלך הפגישה אמרו דרעי, גפני וליצמן כי הם לא יסבלו כל קיצוץ בתקציבים שעליהם סוכם בהסכמים הקואליציוניים.

גורם בכיר ב'יהדות התורה' אומר ל'בחדרי חרדים' לאחר הפגישה כי "במידה ולא יקיימו את ההסכם הקואליציוני, אנחנו לא חוששים מהקדמת הבחירות". לדברי הגורם "לא שייך להפר הסכם שנחתם לפני כחודשיים עם תירוצים שלא מחזיקים מים".

מוקדם יותר הצהריים אמר יו"ר ש"ס אריה דרעי בפתח ישיבת סיעת ש"ס בכנסת: "יש הסכמים קואליציוניים וצריך לכבד את ההסכמים. אנחנו נעמוד על כך. אין לנו שום עניין לעשות משבר אנחנו רוצים שהממשלה הזאת תאריך ימיה עד הסוף, אבל נעמוד כל כך ולא נוותר עם שום סעיף בהסכם הקואליציוני. אם רוצים שאנחנו נצביע בשביל אחרים כל אחד צריך לדעת שהוא מחויב להסכמים".

דרעי היום: לא נוותר על שום סעיף בהסכם
דרעי ליצמן גפני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד