א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

זיהה חוליה חלשה? ברקת לצביקה כהן: "אל תתקפו אותי"

האם ראש העיר חושש מהמאבק הציבורי נגדו בעקבות חילול קדושת ירושלים? • 'בחדרי חרדים' חושף: ברקת זימן את סגן ראש העיר מש"ס וביקש לחדול מהמתקפות עליו • ומי משקר? בעוד בעירייה מכחישים את הפגישה, כהן מאשר

ברקת. צילום: פלאש90
ברקת. צילום: פלאש90


בעקבות הסערות החוזרות ונשנות והמאבקים על קדושת ירושלים, שהתעוררו השבוע ביתר שאת בעקבות חשיפת בחדרי חרדים על מופע השחץ של ריקודי הזומבה האמור להתקיים מול חומות העיר העתיקה, נרשם לחץ רב בימים האחרונים בלשכת ראש העיר ירושלים ניר ברקת, שספג מתקפות התקפות מחברי מועצה רבים, רבנים וכלי תקשורת נוספים שהצטרפו לגל המחאה, בהם יתד נאמן, המבשר, המודיע, תחנות הרדיו קול חי וקול ברמה ועוד.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי בימים האחרונים זומנו מספר חברי מועצה חרדים לפגישות עם ברקת בניסיון להרגיע את ההתקפות כנגדו. אתמול זומן בבהילות סגן ראש העיר ירושלים מטעם ש"ס, צביקה כהן, לפגישה בלשכתו של ברקת,. במהלך הפגישה עם כהן דרש ברקת להרגיע את הרוחות והביע חשש שהמאבק יצא משליטה.

כזכור, בימים האחרונים מתחו רים מחברי המועצה ביקורת חריפה כנגד מופעי השחץ בעיר, וביניהם מ"מ ראש העיר יוסי דייטש, סגן ראש העיר ישראל קלרמן, יו"ר יהדות התורה בירושלים אלעזר ראוכברגר, סגן ראש העיר חיים אפשטיין, וחברי מועצת העיר נחמניאל סבן מש"ס ואריה קינג.

מלשכת ראש העיר נמסר, כי "לא היו דברים מעולם". עם זאת, גורמים בכירים בעירייה אישרו לבחדרי חרדים את דבר קיום הפגישה והלחצים המופעלים על חברי המועצה החרדים. גם סגן ראש העיר צביקה כהן אישר את דבר קיומה של הפגישה ל'בחדרי חרדים', אך סירב להתייחס לפרטים.
צביקה כהן ברקת פגישה ירושלים מתקפות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד