י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

אשת החסד מבית וגן: מרת חיה גולובנציץ ע"ה

ברוך דיין האמת: הלכה לעולמה מרת חיה גולובנציץ ע"ה, אשת הרב אריה גולובנציץ משכונת בית וגן

אשת החסד מבית וגן: מרת חיה גולובנציץ ע"ה


ברוך דיין האמת: בבית החולים 'הדסה עין כרם' בירושלים נפטרה הלילה האשה החשובה, מרת חיה גולובנציץ ע"ה, אשת הרב אריה גולובנציץ משכונת בית וגן, לאחר מחלה קשה והיא בת 66 בפטירתה.

לכל אורך הימים והלילות האחרונים נכחו לצידה בבית החולים, בעלה, ילדיה וכלותיה, נכדיה ובני משפחתה אשר סייעו בידה לכל אורך החודשים האחרונים לאחר שהתגלה שמקנן בה גידול ממאיר.

אתמול בשעת ערב מאוחרת ביקר אותה בבית החולים ראש ישיבת עטרת ישראל וחבר מועצת גדולי התורה הגרב"מ אזרחי אשר התייפח בתפילה מעל מיטתה ואמר: "האשה ובעלה הדגול שיחי' גידלו דורות של תורה וחסד, כל בני ישיבת 'עטרת ישראל' היו בניה, אף אחד לא יודע ולא יידע לעולם כמה חסד היא עשתה במחשכים מבלי שיידעו, חיתנה כלות וחתנים גלמודים, בנתה בתים של חסד ותורה, היא לא פסקה ממתן צדקה בסתר ועצה טובה ותושיה לכל מי שהיה זקוק, הייתה אמא של כל כך הרבה בני ותלמידי ישיבות".

גם מחותניה, ובהם הגאון רבי יצחק פוקס הגיעו לבית החולים בשעות קודם פטירתה. הוא סיפר: "היא עשתה הכל בצניעות ובשקט, בתמימות ובאמונה, חסד, תורה וגדולה במקום אחד, ממש מהדורות הקודמים, באופן שקט וצנוע שקשה כל כך לראות כיום".

נולדה בי' סיון תש"ט לאביה הרב נחמן בעלה הינו הרב אריה גולובנציץ, ממחזיקי התורה והחסד בישראל. הם זכו לחתן את כל ילדיהם ולאחרונה אף שניים מנכדיהם, כאשר המנוחה השתתפה בחתונות למרות מצבה הקשה.

בחודשים האחרונים נכנסו בני המשפחה להתברך אצל מרנן ורבנן גדולי ישראל ובהם הגראי"ל שטיינמן, והגר"ח קניבסקי אשר שיבחו את מעשי החסד שזכתה להם והעתירו למענה לרפואה.

בימים האחרונים אלפים בכל רחבי העולם היהודי אשר זכו לזכות ולהכיר מחסדיה ומטובתה, התפללו לרפואתה, קיימו מניני תפילה בכותל המערבי, והעבירו את שמה לתפילה בכל תפוצות ישראל, כאשר אלפים קיבלו על עצמם פרקי תהלים וקבלות טובות לרפואתה.

בימים האחרונים לאור התדרדרות חמורה במצבה, היא אושפזה בבית החולים 'הדסה עין כרם' בטיפול נמרץ, כאשר בשבת האחרונה עוד שוחחה עם משפחתה.

אמש בשעת לילה מאוחרת, כשכל בני משפחתה לצידה אומרים את ה"וידוי", ו"קריאת שמע", נפרדו ממנה כל צאצאיה, והיא נפטרה לבית עולמים.

"מאות בחורי ישיבה מכל הישיבות סמוך לביתם בבית וגן היו אוכלים על שולחנה מידי שבת בשבתו, בחורים שהיו זקוקים לאוזן חמה או לאמא אוהבת, היו עולים ומתייעצים אצלה, מאות בוגרים מכל עולם הישיבות, 'עטרת ישראל' ו'חברון' מספרים על הכנסת האורחים, הצדקה, האכפתיות, האהבה שהרעיפה על כל סובביה, אשר נצרבה בהם לדורות" ציין אחד מבוגרי, "עטרת ישראל".

מסע הלוויתה ייצא היום בשעה 12:00 בצהריים מבית הלוויות שמגר‏ בירושלים להר המנוחות שם תיטמן.

תהא נשמתה צרורה בצרור החיים.
גולובנציץ בית וגן ירושלים פטירה לוויה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד