י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

ארגון "זה לזה" הטיס עשרות נשים לנופש בשווייץ

זהו הנופש השלישי הקיץ שמקיים הארגון לטובת נשים אלמנות כדי לסייע להן לצבור כוחות • הלוגיסטיקה עצומה - אך לעומת המטרה הופכת לפשוטה

ארגון "זה לזה" הטיס עשרות נשים לנופש בשווייץ

עשרות אמהות החברות בארגון "זה לזה" נהנות בימים אלה מחופשה ומרגוע בעיירת הנופש ארוזה שבשוויץ. הנשים, החברות במועדון "אורנג קלאב" מבית "זה לזה", יצאו לנופש המהנה כחלק ממערך הקייטנות המסורתי שעורך הארגון לאלמנות וליתומים מידי קיץ.



קייטנות "זה לזה" המיועדות לאמהות, נערכות מידי שנה במקומות שונים ברחבי הארץ ומארחות בצלן מאות נשים המנצלות את החופשה החווייתית למנוחה והתרגעות, שינוי אווירה, ונסיכת כוחות להמשך הדרך.

השנה, עקב הצטרפות נשים חדשות לשורות הארגון, הוחלט לפצל את נופשי האמהות לשלושה מחזורים. הראשון, בהשתתפות 300 נשים, נערך בכינר שבהרי הגולן, השני, מבוקש לא פחות, נערך בנירוונה שבים המלח, ומחנה הקיץ השלישי נערך בימים אלו בעיירת הקיט ארוזה שבשווייץ.



במחנה נהנות האמהות מיפי הבריאה, מתכניות מרתקות לרגלי האלפים המושלגים, ומארוחות ואירוח ברמה גבוהה. במשך שהותן בארוזה החליקו הנשים על קרח, שייטו עם סירות במימיו הצלולים של אגם ארוזה, ביקרו במפלי הריין, רחפו ברכבלים שעלו מהעיר כור ברכבת האדומה המפורסמת לארוזה, נהנו מאטרקציות תיירותיות וממגלשת ההרים הארוכה בשוויץ. לצד שלל החוויות הן מקבלות חיזוקים ודברי אמונה מהרבנית רוטנברג הנוסכת בהן כוחות מחודשים.

אבל לא רק על החופשה בשוויץ חשבו ב"זה לזה", שת"פ מיוחד שנרקם לאחרונה בין הארגון לחברת "אל- על", הקל על האמהות את מעברי הגבולות והטיסה הארוכה.



השירות המצוין שהוענק להן בנסיעה לשוויץ הינו פרי השקעתו של הרב יוחנן חיות, רבה הוותיק של חברת אל-על, שעשה הכל על מנת להקל ולהעניק להן חוויית נסיעה שלא תשכחנה.

מיד עם חזרתן ארצה מהחופשה הקסומה, יערוך הארגון את מחנה הקיץ המפורסם של ''זה לזה'', בו תהנינה כאלף בנות ונערות מימי גיבוש באווירה משפחתית, מחוויות ואטרקציות מדהימות. "הלוגיסטיקה עצומה", אומר הרב נחמן הרמן מנכ"ל הארגון, "אך כאשר יודעים מה המטרה, הקב''ה נותן כח לעשות חיל". הוסיף.

בימים אלה מציין ארגון "זה לזה" 20 שנות פעילות ענפה. הארגון, המלווה יתומים ואלמנות במשך השנה, מחזיק מערך חונכים המלווים את הילדים ומשמשים להם דמות אב, עורך פעילויות לנערות ילדים ובחורי ישיבה, מעניק להם אוזן קשבת, כתף ושמחת חיים, כי לא משאירים אף אחד לבד. "זה לזה".






אלמנות יתומים שווייץ חופשה סקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד