ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024

רבני ארה"ב מתגייסים לסכל הסכם הגרעין

ה-OU יוצא בקמפיין, במסגרתו רבנים יתמקדו בשכנוע פוליטיקאים נגד ההסכם עם איראן • מה כוחו של הקול היהודי?

רבני ארה"ב מתגייסים לסכל הסכם הגרעין


ארגון ה-OU יוצא בקמפיין נרחב נגד ההסכם הגרעיני עם איראן, לצורך כך גייס הארגון – שהוא ארגון הגג של כל בתי הכנסת ברחבי ארה"ב - את כל רבני בתי הכנסת ורבני הקהילות ברחבי ארה"ב, שיקדישו את השבתות הקרובות לנושא הסכנה בהסכם הגרעיני עם איראן.

רבני הקהילות בכל רחבי ארה"ב אף ייפגשו עם סנאטורים ופוליטיקאים, אנשי מפתח ומעצבי דעת קהל המתגוררים בערים השונות, במטרה לשכנע את הסנטורים להצביע נגד ההסכם הגרעיני עם איראן.

בהודעה שפרסם הארגון אתמול (ה) נאמר, כי לאחר עיון מעמיק בכל נבכי ההסכם הגרעיני עם איראן, "אנחנו הקהילה היהודית מאוד מודאגים מההסכם. השאלה שמנחה אותנו היא האם ההסכם שהוצע ע"י האמריקנים אכן נועד להגן על ביטחון ארה"ב, ישראל, ושאר בנות הברית, אנחנו חושבים שההסכם הוא חמור ולכן בימים שנותרו לנו עד אישור ההסכם אנחנו נשנע רבנים לכל הקהילות היהודיות בארה"ב, כי חשוב שחברי הקונגרס ידעו שההחלטה שלהם בעוד 60 יום תהיה ההחלטה הגורלית ביותר שעשתה ארה"ב במדיניות החוץ שלה בדור שלנו".

על פי הפרסום, הרבנים יעלו באוזני מאזיניהם את כל הסוגיות הקשות שנובעות מההסכם, ובעיקר יפעילו לחץ על הפוליטיקאים במפלגה הדמוקרטית בניו יורק, ניו ג'רזי, מרילנד ופלורידה, שנחשבים מעוזים של הדמוקרטים ועמוסים בבוחרים יהודים.
איראן רבנים גרעין הסכם קונגרס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד