י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

בלי אחדות בינינו - הקיצונים תמיד ישלטו

עו"ד יואב ללום נתקל בקמפיין ההסתה נגד החיילים החרדים של גורמי שוליים הזויים, ונזכר ברדיפות שעבר מידיהם

בלי אחדות בינינו - הקיצונים תמיד ישלטו


גם אני ראיתי את הקמפיין שערכו גורמים שוליים והזויים מתוכנו כנגד יהודים יקרים שכל חטאם שהינם מסייעים לכאלו שלא צלחה דרכם בעולם הישיבות או הכוללים ומבקשים לצאת לעולם המעשה באמצעות למידת מקצוע תוך כדי שירות צבאי במסגרת שירות חרדים בצה"ל (השח"רים).

איני יכול לעמוד מנגד, בשעה בה תוקפים בצורה כל כך לא יהודית יהודים טובים (שאת חלקם הקטן אני מכיר אישית), ושאף שייתכן ואיני מסכים עם רבות מדעותיהם, מחשבותיהם ופעולותיהם עדיין אין בכך כדי לצבוע הכל בשחור לבן ולומר שהם ורק הם הבעיה כולה.

את הביקורת שלי על כך אני כותב כמי ששירת בצה"ל ברבנות הצבאית (ומשרת גם כיום במילואים) לאחר שנים רבות של לימודים בכולל, אך הרמה הנמוכה, הזולה, הנלוזה והפושעת של אותם עלובי נפש הפועלים בדרכי גועל והכפשה איני מוכן עוד לקבל.

גם אני זכיתי לקבל מאותם נמוכי קומה ונפש מלוא הכף ביב שופכין כמסורת הטובה עליהם, על לא מעט מהדברים בהם פעלתי או עסקתי. אני מכיר גם לא מעט אנשים טובים מתוכנו ש"זכו" למנה דומה בעקבות כך שלא בחרו בפסיעה עם העדר אל השחיטה.

אני בטוח ש-99.99 אחוז מהציבור החרדי, יודע להסתכל לבעיות שישנן במגזרנו (וגם לדברים הטובים), וגם אם הם בוחרים לפסוע בעדר עדיין בלב פנימה כואב להם על תופעות אלו, והם אינם מסכימים עם ההתנהלות הפושעת של אותם בריונים מושחתים שבשם כולנו מוציאים דיבה רעה על אנשים ויורדים לביב תחתיות של הכפשות ואיומים שברוב המקרים אין ולו בדל אמת מאחוריהם.

לא פעם אני פוגש חברים חרדים אקטיביסטים שאינם מרוצים מהתופעות והבעיות שישנם אצלנו בתוככי המגזר פנימה (לצד הדברים הברוכים הרבים שישנם בשפע), אך במקום להחריש ולבחור בשב ואל תעשה, הם בוחרים בקום עשה ודבר על כך, ואני תמיד שומע את הקשיים של הבדידות שהם חווים מצד אקטיביסטים אחרים שמפחדים או חוששים מלפתוח חזית נוספת או מלהתבטא בתחום שאינו התחום בו הם פועלים או עוסקים.

הגיע הזמן שנפנים כולנו, בלי אחדות בינינו, בלי מילה טובה ומחמאה לחבר שאני לא מסכים עמו על כל הדברים שהוא אומר, חושב או עושה, הקיצונים המטורפים הללו, תמיד ישלטו בנו.
קיצונים אחדות רדיפה חיילים שוליים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד