י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

הגנב הפציר בשוטר: "סע מהר, סע מהר"

הגנב שקפץ הישר לניידת, וזה שהפציר בשוטר שתפס אותו על חם - "אל תקפוץ למסקנות" • עלילות מהשבוע האחרון

פורמצים, צילום: שאטר סטוק
פורמצים, צילום: שאטר סטוק


ביום חמישי בשבוע שעבר התקשרה מודיעה למוקד 100 ודיווחה על אדם חשוד אשר מנסה להיכנס לבתים דרך החלונות ונראה מנסה לפתוח חלון בית, צוות הבילוש הגיע למקום והחל לערוך סריקות.

כשהגיעו השוטרים בסמוך לאחת הדירות שנפרצה, הבלש פתח את דלת הניידת הסמויה והבחין בחשוד שרץ מהדירה ישירות לניידת התיישב בה באומרו לשוטר סע מהר סע מהר. החשוד נעצר מיד הובא לתחנה לחקירה.

החשוד בן 28 תושב העיר חשוד בהתפרצויות נוספות שהיו בעיר בעלות מאפיינים דומים. הוא נלקח לבית המשפט ומעצרו הוארך עד יום ג'.

הפורץ נתפס על חם וטען בפני השוטר: "אני לא יודע למה אתה מגיע למסקנות"
פורץ שנתפס בשעת מעשה סיפר לחוקרים כי הם טועים והוא זה שמחפש אחר חשוד שגנב את אופניו החשמליים, לשאלה מדוע נתפס כשהוא חטט בארנק של בעל הדירה השיב: "הדלת הייתה פתוחה".

במוצאי שבת התקבל דיווח בתחנת המשטרה לב תל אביב שבמרחב ירקון. מעברו השני של הקו ציין הדובר כי תפס אלמוני שנכנס לדירתו בזמן שחיטט בארנקו שהיה מונח באחד החדרים. בעקבות הדיווח מיהרו שוטרי סיור בפיקודו של נצ"מ יאיר חצרוני מפקד התחנה לדירה שברחוב אלישיב ועיכבו את החשוד בן ה-38 תושב באר שבע לחקירה.

במחלק החקירות החלו לתשאל את החשוד למעשיו וזה הפתיע את החוקרים ואמר להם שהוא למעשה מחפש גנב. כשנשאל איזה גנב הוא מחפש סיפר לחוקרים שהוא אינו מבין מדוע הם ממהרים להסיק מסקנות והוסיף כי זמן קצר קודם לכן נגנבו מרשותו אופניים חשמליים והוא מחפש אחר הגנב.

כשהתבקש לפרט ציין כי בחיפושיו אחר הגנב הבחין שבדירה בה נתפס דולק האור וחשב אולי במקום יש מצלמות אבטחה "שיסייעו לו באיתור החשוד".
שוטר גנב פורצים עלילות משטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד