כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

חיזוק לבין הזמנים: הגר"ש כהן והגרב"מ אזרחי

הפקת ענק לבני הישיבות בירושלים, בחסות העירייה ובניהולו של סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך צביקה כהן

חיזוק לבין הזמנים: הגר"ש כהן והגרב"מ אזרחי


בשבוע האחרון התקיימה פתיחת כנס היסוד של הנהלת ישיבות בין הזמנים בירושלים בראשות סגן ראש העיר צביקה כהן, בהשתתפות אנשי חינוך, רכזי השכונות ומנהלי השיבות - בה נדונו התוכניות להפעלת הבחורים בצורה שתגרום להמשך החיזוק וחלילה לא להיפך.

תוכנית ישיבות בין הזמנים קיבלה את ברכתם של גדולי הדור, רכזי השכונות התכנסו לא מכבר במעונו של נשיא מועצת חכמי התורה ראש ישיבת פורת יוסף חכם שלום כהן ופרסו את התוכנית בפניו - כאשר הוא מעודד ומברך על היוזמה החשובה.

כאמור, ישיבות בין הזמנים יתקיימו במספר שכונות, בהם רמות, רמת שלמה, גבעת שאול, מקור ברוך, מעלות דפנה, בית וגן, רוממה ועוד. למעלה מ-1400 בחורים בגילאי 12-18 ייהנו מהפעילות הענפה.

מארגני התוכנית מספרים כי מתוכנן להתקיים כנס גדול בתחילת בין הזמנים בו יישאו דברים נשיא מועצת חכמי התורה חכם שלום כהן, הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי ר"י עטרת ישראל והגאון רבי משה הילל הירש מר"י סלבודקא, אשר ייתנו דברי מוסר והדרכה לימי בין הזמנים.

בימי בין הזמנים ייהנו הבחורים משלל פעילויות ובין היתר קומזיצים, בריכות, טיולים הדרכות וסדנאות, כמו כן יתקיימו הגרלות ופרסים על סיכומי סוגיות וחזרה על החומר הנלמד במשך הזמן. בנוסף, יתקיימו סדנאות להורים על ההתמודדות עם הבחורים בימי בין הזמנים.

לדברי סגן רה"ע צביקה כהן: "זכות גדולה נפלה בחלקי להיות ממקימי הארגון המפואר הזה, בין הזמנים יכול להיות סכנה רוחנית גדולה מאד אם לא יודעים לשמר את המצב הרוחני הקיים. בעצת גדולי הדור אני מברך על המוגמר ומודה לרכזי השכונות".



















צביקה כהן גלריה לימוד תקציב בין הזמנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד