ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

הרצוג: "לא אכנס לממשלת נתניהו"

יו"ר המחנה הציוני יצחק (בוז'י) הרצוג: "את בנימין נתניהו צריך לשלוח הביתה, לא להושיט לממשלתו חבל הצלה"

צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
צילום: מרים אלסטר, פלאש 90


יו"ר האופזיציה ח"כ יצחק הרצוג, נאם הערב (א') בועידת מפלגת העבודה בתל אביב והודיע כי לא יכנס לממשלת נתניהו.

"יקח עוד שנה, עוד שנתיים, בסופו של דבר אני אהיה ראש ממשלת ישראל הבא והמפלגה שלנו, תחזור לשלטון ותרכיב את הממשלה הבאה", אמר.

הרצוג תקף את הממשלה ואמר: "את הממשלה הזו צריך להחליף. לא לתת לה חבל הצלה ולא יד. צריך להחליף אותה היום, מחר, בהקדם האפשרי. את בנימין נתניהו צריך להחליף. צריך לשלוח אותו הביתה אבל עד שזה קורה, אנחנו חייבים להציג מנהיגות אלטרנטיבית שקולה ואחראית ולחזור לדרך שהוביל מי שהיה מנהיג המחנה שלנו ועל כך נרצח, ראש הממשלה לשעבר יצחק רבין ז"ל, שהציג לפני ניצחונו הגדול את האמירה "לא לקיצוניות הימין ולא לקיצוניות השמאל".

"זו דרך שאומרת שלא מתנפלים על הממשלה בכל מקרה, במיוחד במקרים אותם הציבור מפרש כפגיעה בביטחונו ובביטחון המדינה".
.
הרצוג פנה ליו"ר יש עתיד יאיר לפיד: "אני רוצה להזכיר שרק אתמול היית שותפו הבכיר של נתניהו וזכורים החיוכים המשותפים שלכם בחינניות מקסימה ושובת הלב השמורה רק לך. רק שלשום קיימת זוגיות מוזרה, ברית אחים עם אחיך נפתלי. אני לא אהיה אחיך אבל נגזר עלינו לשתף פעולה במסע להפלת הממשלה ולהחלפתה. החיים באופוזיציה לא קלים, סיזיפיים, עבודה קשה יום יומית בלי הרבה זיקוקי דינור ודורשת רצינות, יסודיות ואחריות, מכולנו נדרשת משמעת אופוזיציונית. אני מציע לך שיתוף פעולה הוגן והגון באמון מלא כדי שנהיה ראויים ליום שבו ננהל את המדינה. אם כך נדע להתנהל יהיה עתיד טוב יותר למחנה הציוני כולו".
יצחק הרצוג כנסת נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד