כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

אביו של מלאכי הי"ד: "צריך עונש מוות לרוצחים"

אליעזר רוזנפלד העניק ראיון לתכנית הבוקר של רדיו קול חי וסיפר על הרגע בו שמע כי לכדו את רוצחי בנו

מלאכי הי"ד
מלאכי הי"ד


אליעזר רוזנפלד, אביו של מלאכי הי"ד התראיין לתחנת הרדיו קול חי הבוקר ואמר: "אני לא רוצה לעמוד מול משפחת שליט, רק לעמוד מול הממשלה או הכנסת שהם אלו שצריכים להחליט איך משחררים שבויים".

אליעזר רוזנפלד אמר כי הוא היה רוצה בעונש מוות לרוצחי בנו: ""אני חושב שכך צריך להיות כי זה ירתיע יותר וידע כל מי ששולח יד או רוצח דמו בראשו והוא יקבל את העונש המגיע לו".

רוזנפלד הוסיף: "אני חושב שהאומה הערבית והאויבים שלנו מבינים רק יד קשה, יד חזקה, כל השלטון שלהם מבוסס על דיקטטורה ויד קשה. ככל שאתה יותר רופף, הם מרימים יותר את הראש(...). אני לא מבין את הממשלה, אתה יודע כמה מוציאים להורג ברשות הפלסטינית?"

אליעזר רוזנפלד, אביו של מלאכי ז"ל אשר נרצח בידי חוליית מחבלים, מספר הבוקר בראיון לתחנת הרדיו החרדית "קול חי" על קבלת הידיעה על תפיסת רוצחי בנו: "זו סגירת מעגל קשה מאד שאתה יודע מי הם והאמת שלא חיפשנו אותם. היינו עסוקים במלאכי, באישיות שלו, באובדן, בהתבוננות מול הקדוש ברוך הוא, מה קרה ואיך קרה ולמה, ואיזה שלוחים הוא בחר לו כדי לקחת קורבן ציבור של עם ישראל למלחמה מול האויבים שלנו".



עוד התייחס הבוקר אליעזר רוזנפלד לעובדה שראש החוליה הוא ממשוחררי עסקת שליט ואמר: "אני לא רוצה ממש לעמוד מול משפחת שליט, רק לעמוד מול הממשלה או הכנסת שהם צריכים להחליט איך משחררים שבויים, מהו המחיר של השבויים, אולי יש פתרונות אחרים וגם לעמוד על מידת הכמות, כשאתה משחרר אלף מחבלים מול שבוי אחד, זה צריך לעבור דיון יסודי, לראות את המסקנות, לראות את כל מה שקורה בשטח(...). יש לי מחשבות איך לנהוג בכלל כלפי טרוריסטים ומרימי אבנים, דמם בראשם. צריך לנהוג ביד תקיפה כלפי כל מי שמרים אבן, כלפי כל מי שמנסה... יש עוד פתרונות.

"לאו דווקא, ארצות הברית לא משחררים את פולארד זה שלושים שנה, סך הכל ריגול קטן והם מתמודדים עם שבויים ועם הרבה דברים קשים, הממשל הזה מתמודד וגם אנחנו צריכים ללמוד איך להתמודד עם כל אומות העולם במצבים כאלה, יש כל מיני פתרונות".

על הרגע בו סיפרו לו כי נתפסו הרוצחים סיפר: "זה מצד אחד קשה, מרגש, אפילו יוצר חיל ורעדה. יכול להיות שלפעמים אתה לא רוצה לדעת בכלל מי הרוצח המתועב הזה. ברגע שיש לו שם, יש פתאום... עד היום לא הרגשנו שום יצר נקמה ופתאום כשאתה יודע מי זה עולים רגשות נקמה במיוחד כשדם תחת דם, אפילו בפרשה האחרונה, כשיש לך רוצח במזיד אז הארץ לא תשקוט... גם התורה מדברת על זה, על נקמת דם של רוצח במזיד".
- מבחינתך, עונש מוות לרוצים של הבן שלך, זה דבר שאתה רוצה בו?

רוזנפלד: "אני חושב שכך צריך להיות כי זה ירתיע יותר וידע כל מי ששולח יד או רוצח דמו בראשו והוא יקבל את העונש המגיע לו".
רוזנפלד רדיו רוצחים מחבלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד