י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

ח"כים חרדים, תפסיקו להתעסק בשטויות • טור

רות בוארון מזהירה: החוק הנורבגי לא מעניין אותנו, שלא תעזו להתפשר על חשבוננו בנושאי הקצבאות שהבטחתם

ישיבת ממשלה. צילום: אלכס קולומויסקי, פלאש 90
ישיבת ממשלה. צילום: אלכס קולומויסקי, פלאש 90


נדמה שחברי כנסת החרדים עסוקים יותר מידי בחוקים זוטרים כדוגמת החוק הנורבגי והשלכותיו, עד כדי כך שהם חושבים לקחת את היסודות להקמת ממשלה זו - בין היתר העלאת קצבאות הילדים, ולהסכים לדחות את התשלומים לשנת 2016.

אני כאן בכדי להזכיר לכם: הציבור החרדי הצביע לכם בכדי לקבל מכם מענה מיידי. אני כאן לספר לכם שדחיית הסכמים בממשלות ישראל לפרק זמן של שנה - זה המון זמן, מכיון שאנו עדים לכך שקשה מאד לממשלת ישראל להישאר יציבה במשך 4 שנים ללא הכרזת בחירות חדשות עקב כשלון הממשלה. במיוחד בממשלה צרה זו, התלויה על חודו של קול, כך שלבטח משפחות אזרחי ישראל לא יזכו כנראה לקבל בחזרה את קצבאות הילדים.

האמת יש בי אכזבה רבה מעצם התנהלותכם. לראות אתכם מנגחים אחד בשני בשביל איזה חוק נורבגי עלוב, בכדי להבטיח לחבריכם חסרי העבודה כיסא בטוח בכנסת, וכמובן בזבוז מיותר של משאבים מכספי האוצר. לכעוס ולהתבייש,

אלא אם כן תמשיכו במרץ להתנגח עם שר האוצר וראש הממשלה אשר מנסים בכל כוחם להפר הסכמים ולדחות בתירוצים את התקציבים המיועדים למצביעיכם הרבים שתלו בכם תקוות.

שלא תבינו אותי לא נכון, אם תתקפלו ולא תעמדו בהבטחותיכם, אם לא תעשו הכל אפילו עד כדי איום בהפלת ממשלה, אני ועוד רבים וטובים נהיה כאן בכדי להזכיר לציבור את האמת, כי מה שמעניין אותכם זה החוק הנורבגי וכדומה. אם לא יוחזרו קצבאות הילדים בשנה נוכחית זו. אזכיר לכל הציבור החרדי את המציאות האמיתית, לפיה יושבים 11 חברי כנסת חרדים, אשר הם לא יותר מעוד פוליטיקאים שמבטיחים ואינם יודעים איך לקיים. אנו לא רוצים לשמוע תירוצים ולא סיפורי אלף ולילה, אלא רק נאמנות לציבור הבוחרים הכוללת בין היתר קיום ההבטחות.

הנני מתמקדת יותר מכל בקצבאות הילדים, כי הזכרון שבי רדוף סיטואציה בה שר האוצר לשעבר נופף בה ביתר שאת וגאוה לאומית לאחר שהצליח לקיים את הבטחתו לקהל בוחריו. הגיע הזמן וגם אתם תנופפו ביתר שאת בגאוה חברתית ותקיימו הבטחות.

אם תלכו יד ביד עם שר האוצר ותדחו הבטחות, בבחירות הבאות אתם תהיו חבורה של חברי כנסת חרדים מלאים בהמון קלישאות של הבטחות סרק, וכולנו נדע מנסיון שהם ייעלמו בשניה שתקבלו את הקול שלנו בקלפי.
קלפי נבחרים פוליטיקאים נורבגי חוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד