י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

לקראת סיום: המרכז הרפואי החדש של מכבי

חברי הנהלת מכבי הרב שמחה שטיצברג והרב חיים פרוינד ערכו סיור במרכז הרפואי החדש של מכבי בבני ברק

לקראת סיום: המרכז הרפואי החדש של מכבי


חברי הנהלת מכבי הרב שמחה שטיצברג והרב חיים פרוינד, ערכו השבוע סיור מקיף במרכז הרפואי הגדול של מכבי שירותי בריאות בבני ברק, כדי לעמוד מקרוב על סיום הבנייה וההיערכות לקראת תיפעולו של המרכז החדש למען כלל חברי מכבי בעיר.

ראש מחוז המרכז הגב' דבורה חסיד אירחה את חברי ההנהלה, ויחד עם צוות הנהלת המחוז ליוותה אותם בסיור במרכזים הרפואיים. כן השתתפו בסיור מנהלת התפעול של מכבי במחוז המרכז הגב' רינת מאיו, הרופאה המחוזית של מחוז המרכז ד"ר סיגל רינגל, המנהל הרפואי של מרחב בני ברק ד"ר איתן ברגנר, מנהל מרחב בני ברק מר אלי עובדיה, מנהלת שיווק מחוז המרכז הגב' מיקי קטלן, מנהל השיווק למגזר החרדי הרב משה שלזינגר, ומתאמי קשרי הקהילה בעיר הרב יוסף בינדר והגב' חנה אייזנבך.

הרב שמחה שטיצברג – המכהן גם כחבר דירקטוריון אסותא וכחבר מועצת עיריית בני ברק והרב חיים פרוינד – המשמש גם כמנכ"ל ארגון החסד עזר מציון – הקדישו מזמנם כדי להיערך לקראת הכניסה לבניין החדש, הגדול והמרווח ההולך ונשלם במרכז בני ברק ברחוב רבי עקיבא. שיעניק לכלל חברי מכבי בבני ברק את מיטב השירותים הרפואיים הנדרשים.

את הסיור התחילו במפגש עבודה שהתקיים במרכז הרפואי של מכבי הקיים (הישן) ברחוב ר׳ עקיבא. ראש המחוז הגב' דבורה חסיד קידמה בברכה את חברי ההנהלה ומשתתפי הסיור, והביעה הערכתה על נכונותם להקדיש מזמנם כדי לעמוד מקרוב אחר הפעילות הכללית בעיר, ולהיערך בצורה הטובה ביותר לקראת הבניין החדש. "בני ברק היא מודל ארצי עבורנו, ואני שמחה שאנו משקיעים כל שביכולתנו על מנת לפתח ולקדם את השירותים הרפואיים לכלל חברי מכבי בעיר – על מנת שיזכו לקבל את השירות הטוב ביותר, בנגישות המרבית ותוך התאמה מלאה לצרכיהם ולאורח חייהם", הוסיפה.

את הסיור הוביל מנהל מרחב בני ברק מר אלי עובדיה, אשר מאז כניסתו לתפקיד מוביל מהפך בכל הקשור לשירותים ולמרכזים הרפואיים של מכבי שירותי בריאות בעיר. בין היתר נחנך בתקופתו המרכז הרפואי רימונים ברחוב השומר, הוספת עשרות רופאים במגוון רחב של רפואה מקצועית בכל סניפי מכבי בעיר, העצמה בפעילות קידום הבריאות בשכונות, הסכמי מרפאות השבת, הרחבת שעות הפעילות ועוד. מנהל המרחב, סקר בהרחבה את פעילות מכבי בעיר ובעזרת מצגת מדהימה הציג את כלל הפעילות של סניפי מכבי בבני ברק, ואת הצמיחה הגדולה שמכבי רושמת בקרב תושבי בני ברק.

המנהל הרפואי של מרחב בני ברק ד״ר איתן ברגנר, סקר את פעילות קידום הבריאות בקהילה, וחשיבות הטמעת הצורך בבדיקות מצילות חיים, תוך שיתוף פעולה הדוק עם הרבנים ומובילי דעה להגברת המודעות בנושא חשוב זה. וציין כי מכבי מובילה בבני ברק לא רק במספר החברים, אלא גם בפעילויות קידום הבריאות בקהילה שאנו מקיימים בכל רחבי העיר, בהתייעצות עם רבני העיר שליט"א ומתאמי קשרי הקהילה – על מנת להעניק לקהילה כולה את הכלים לחיים בריאים וטובים יותר.

הגב' סיגל רינגל, הרופאה המחוזית של מחוז המרכז, הציגה את המדדים המחמיאים ביותר של מכבי בבני ברק. הגב' רינגל ציינה, כי במכבי שמים דגש על הנגשת הרפואה ומקצועיות, וזה מחייב אותנו לעמוד בחזית הטכנולוגיה הרפואית כאשר לרשותנו עומדים המכשור הרפואי המקצועי והמתקדם ביותר. כל הסקרים שנערכו מעידים על שביעות רצון גבוהה מהשירותים המקצועיים של מכבי. רוב הנשאלים ציינו כי מכבי היא הקופה הטובה עם רמת השירותים הגבוהה ביותר בעיני חבריה, כאשר היתרונות שבלטו הם: פריסה ומקצועיות רפואית ויחס אישי לכל חבר. נתונים אלו מחייבים אותנו לפעול למען החברים ולמען הקהילה. את כל השירותים הרפואיים שלנו אנו משתדלים להנגיש ולהתאים בצורה המיטבית ביותר לאורח חייהם של חברי מכבי.

יצוין, כי מנהלת התפעול של מכבי במחוז המרכז הגב' רינת מאיו, מלווה את כל הפרויקט משלב התכנונים ולאורך כל הדרך, תוך הכרה והבנה מלאה לצרכים המיוחדים של חברי מכבי מהמגזר החרדי. הגב' מאיו מציינת כי הרעיון של המרכז החדש הוא הנגשת כלל השירותים של מכבי לתוך בני ברק ובכך למנוע את הצורך לצאת מתחומי העיר לצרכי רפואה, תוך הבנה של חשיבות העניין עבור תושבי בני ברק. הגב' מאיו שימשה בעבר כמנהלת סניף מכבי השלום ומכירה וקשובה לצרכי חברי מכבי תוך שימת דגש על התאמת השירותים לקהילה החרדית.

יצוין כי בכל תקופת הקמת המרכז הרפואי החדש, נועצו בהנהלת המרחב עם רבני העיר ועם מתאמי קשרי הקהילה בעיר, הגב' חנה אייזנבך והרב יוסף בינדר, מתוך רצון להביא את השירותים לרמת ההתאמה המקסימלית לציבור תושבי העיר.

בסיום המפגש, המשיכו למרכז הרפואי החדש, כאשר מר אלי עובדיה מנהל המרחב, נתן סקירה מקיפה על כל אגפי הבניין ייעודם ומטרתם לרווחתם של כלל חברי מכבי בבני ברק והסביבה. מנהל המרחב ציין בפני המשתתפים כי המרכז החדש המתפרס על פני 6,500 מ"ר יכלול את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר עם השירותים הרפואיים הטובים ביותר. פתיחתו תאפשר לחברי מכבי ליהנות מחוויית שירות מתקדמת עם טובי הרופאים, בבניין חדש ומרווח עם מכשור וטכנולוגיה הכי מתקדמים. בין היתר יהיו במרכז הרפואי החדש מעבדה חדשה, מכון שמיעה ייחודי מסוגו בכל האזור כולו, מכון לריפוי בעיסוק פיזיקלי למבוגרים, יורחבו שירותי מכון הלב והסוכרת ועשרות רבות של חדרי רופאים מומחים, מרפאת שיניים של מכבי דנט רחבה ונוחה, בית מרקחת רחב ידיים ומאיר עיניים בכניסה לבניין ועוד. חברי ההנהלה ומשתתפי הסיור התרשמו מהעוצמה האדירה שמכבי מובילה בבני ברק ומן השינוי הגדול שחברי מכבי יקבלו עם הפעלת המרכז החדש בחודשים הקרובים.

בתום הסיור הודו חברי הנהלת מכבי הרב שמחה שטיצברג והרב חיים פרוינד על הסיור המבורך. "שמחנו להיחשף לעוצמתה של מכבי, להיערכות לקראת הכניסה למרכז החדש, ולעובדה שהנהלת המחוז והמרחב משקיעים רבות בשיפור השירות למען כלל החברים ובכללם חברי מכבי החרדים. מצאנו שירותים מותאמים, תוך התחשבות באורח החיים ובשיתוף פעולה הדוק עם רבני העיר ומורי ההוראה שליט"א", ציינו חברי ההנהלה של מכבי.

מכבי ממשיכה להיות הקופה המובילה והחזקה בבני ברק – כאשר כל תושב שני בעיר הוא חבר במכבי. למכבי שירותי בריאות יש כיום פריסה נרחבת של עשרות מרכזים רפואיים, מהם שני מרכזים רפואיים גדולים ברחוב רבי עקיבא וברחוב כהנמן – בהם קיימים גם מרפאות של 'מכבי דנט', שמונה בתי רופאים עם עשרות רופאים שבחלקם יש גם מעבדה. בעיר יש למעלה מ 160 רופאים,, בהם עשרות רופאי משפחה, רופאי נשים ורופאי ילדים ומרפאות של רופאים מומחים הפזורים בכל רחבי העיר. בהנהלת מחוז המרכז ובמרחב בני ברק ניכרת ההתרגשות לקראת פתיחת המרכז הרפואי החדש.









מכבי סיור בניין מרכז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד