כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

האם רונאל פישר הפר תנאי מעצר בית?

פישר, ששוחרר לפני כשבוע ביום ראשון, הפר על פי החשד את מעצר הבית למשך 18 דקות • זומן לשימוע בפני קצין שב"ס

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90


רונאל פישר, ששוחרר לפני כשבוע ביום ראשון, הפר על פי החשד את מעצר הבית למשך 18 דקות וזומן לשימוע בפני קצין שב"ס.

היום (ב') בשעות הצהרים, זומן פישר לשימוע במשרדי היחידה לפיקוח אלקטרוני ברמלה, לאחר שמכשיר המעקב שהוצמד לגופו, אותת על חריגות מאזור הפיקוח למשך 18 דקות.

בתום השימוע, חזר רונאל פישר למעצר בפיקוח בדירת ה'שוויגער' לירון כהן ושלושה מפקחים נוספים, בהתאם לתנאי מעצרו.

פישר, שוחרר לפני 8 ימים מבית המעצר ניצן ברמלה, זאת לאחר 75 ימים במעצר. השופט יצחק עמית כתב בהחלטה בטרם שיחרורו כי "בעקבות מעצרו המתוקשר של פישר, דומה כי נגזרו מחלפות ראשו. רישיונו כעורך דין נשלל, מקור המידע היחיד שלו במשטרה נעצר, נכלא, הועמד לדין עמו, ועונשו אמור להיגזר בקרוב. העורר נרצע אל עמוד הקלון הציבורי".

בעקבות חשיפת הפרשה, "תש כוחו של העורר בזירה בה פעל" ציין השופט, "כעורך דין מקושר לדמויות ציבוריות אשר סוחר במידע שנמסר לו על ידי מלכה. בחשש שמא-אולי יעלה בידי העורר לפעול גם מתוך חלופת המעצר, בזירות ובגזרות אחרות, שקצרה ידו של בן תמותה לחזותן ולשערן, משל היה העורר מעין "חניבעל לקטר" שלא ניתן להשאירו לשניה ללא השגחה, לא די לענייננו".

פישר שוחרר למעצר בית בבית חמותו לירון כהן עם אזיק אלקטרוני, בפיקוחה ובפיקוח ארבעה מפקחים נוספים (שני מפקחים בכל עת). כל מפקח חתם על ערבות אישית בסכום 300,000 אשר תחולט במידה תהיה הפרה של תנאי הפיקוח. בנוסף שועבדו שניים מהבתים של פישר שחולטו במסגרת מעצרו של פישר.
רונאל פישר שב''ס קצין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד