י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

הפרקליטות חזרה בה מאישום חמור נגד פעיל ימין שהואשם בתקיפה חמורה

פרקליטות מחוז תל אביב הסכימה לחזור בה מכתב אישום חמור נגד פעיל הימין עופר גולן שהואשם בתקיפה חמורה

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90


הפרקליטות הסכימה לחזור בה מאישום חמור נגד פעיל הימין שהורשע בתקיפה סתם.

פרקליטות מחוז תל אביב הסכימה לחזור בה מכתב אישום חמור נגד פעיל הימין עופר גולן (46) שהואשם בתקיפה חמורה והתפרעות ונטען כי במהלך כנס בחירות ברמת גן שהתקיים לפני הבחירות האחרונות תקף את יועצת התקשורת של בל"ד, אמילי מואטי, היכה בה, גרם לה חבלות והתפרע.

על פי כתב האישום המקורי, כשמואטי יצאה מהמכללה, היא חלפה על פניו והוא צעק וקילל אותה ולבסוף גם הטיח בראשה מוט דגל. בעקבות התקיפה, מואטי הובהלה לבית החולים.

עורך דינו של גולן עו"ד איתמר בן גביר הציג לפרקליטות תיעוד צילומי בו נראית יועצת התקשורת של זועבי מתגרה בפעילי הימין, מניפה כלפיהם אצבע משולשת, קוראת קריאות ומנסה ליצור עימות.

בעקבות התיעוד הסכימו בפרקליטות לחזור בהם מהעבירות החמורות והוסכם שגולן יודה בעבירה של תקיפה סתם בלבד כאשר הפרקליטות תבקש עונש של מאסר על תנאי ואילו עוה"ד בן גביר יבקש לחזור מההרשעה ולהטיל על גולן עונש של שקל אחד בלבד כפיצוי ליועצת התקשורת, השופט צחי עוזיאל הרשיע את גולן בעבירת תקיפה סתם בלבד אך קבע כי התיק יעבור לתסקיר שירות מבחן שייתן המלצה לעניין שאלת ההרשעה והעונש.

עו"ד איתמר בן גביר אמר לאחר הדיון בבית המשפט, כי: "טוב עשתה הפרקליטות שהסכימה לחזור בה מהאישומים החמורים אך יחד עם זאת אני סבור שכתב האישום הזה לא ראוי היה לבוא לאוויר העולם, מדובר ביועצת תקשורת פרובוקטורית, מתסיסה, מתגרה, שלמדה מהבוסית שלה, ובנסיבות אלה נדמה שהיה ראוי להימנע מהגשת כתב האישום".

"יחד עם זאת אני יכול להביע סיפוק מהעובדה שהיום בפרקליטות מבינים ולוקחים בפרופורציה את האירוע והיום לכולם ברור שלא מדובר בצד אלים מול צד תמים כלל וכלל".

לפני שלוש שבועות בי"ג תמוז, הורשע גם ארטמי קזרוב (27) מרמת גן, בעבירה של תקיפה סתם ובעבירה של התנהגות פסולה במקום ציבורי. גזר דינו יינתן בעוד כחצי שנה. לפי כתב האישום, במהלך הכנס, שנערך במרכז האקדמי למשפט ולעסקים ברמת גן, הפריעו פעילי הימין, וקזרוב בתוכם, לחברת הכנסת זועבי לשאת את דבריה, התקהלו סביב הבמה והחלו לקרוא לעברה קריאות גנאי ובמקום החלה מהומה המלווה בדחיפות הנוכחים במקום ובהתפרעות. בשלב זה, עלה קזרוב על השולחן כשהוא אוחז בידו בקבוק משקה ותקף את חברת הכנסת זועבי. הוא נעצר ונחקר במשך 24 שעות ושוחרר.
יועצת תקשורת חנין זועבי אמילי מואטי עופר גולן ארטמי קזרוב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד