ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

סימילאק למהדרין מציגים: מה תינוק רוצה?

אירוע רב משתתפות התקיים בעיר אלעד, בו ענו מומחי סימילאק על שאלות בנושא התפתחות הילד • המשתתפות נהנו מהרצאה מרתקת של נועה ירון-דיין וכמובן משי מכובד שקיבלו

סימילאק למהדרין מציגים: מה תינוק רוצה?


סימילאק למהדרין מבית אבוט - חברת תרופות ומוצרי בריאות בינלאומית - קיים ערב נשים מלא תוכן והומור באלעד. באירוע שנערך סביב שולחנות ערוכים השתתפו מאות אמהות ואמהות שבדרך, שנחשפו לבשורה אותה מביא סימילאק למהדרין לשוק תרכובות המזון לתינוקות, ולהרכב השמנים הייחודי שלו, ללא שמן דקל, אשר הוכח מדעית כמסייע לעיכול קל ושקט ולספיגת סידן טובה יותר בהשוואה לתרכובות מזון עם שמן דקל.

האמהות הגיבו בהתלהבות לתכנים, שאלו שאלות רבות ובקשו ללמוד על התרומה החשובה של סימילאק למהדרין להתפתחות השכלית והמוטורית של התינוק.

סימילאק למהדרין, מוביל זה למעלה משלוש שנים שורה של אירועים ופעילויות ייעודיים לאם החרדית, מתוך רצון להעניק רגעי הפוגה משחררים במהלך המרוץ היומיומי, לספק לאמהות מידע מקצועי ועדכני אודות תזונת תינוקות ועולם תחליפי החלב ולאפשר גם להן להצטרף למיליוני אמהות ברחבי העולם המעניקות לתינוקן את הטוב ביותר ומרגישות בטוחות בגלל המדע. בעקבות ההצלחה המסחררת והביקוש הרב נערך ערב נשים נוסף באלעד כשבחודשים הקרובים צפויים להיערך אירועים נוספים ברחבי הארץ.

בעקבות הביקוש, נסגר הרישום מוקדם מן הצפוי. בסימילאק למהדרין מתכננים לערוך בחודשים הקרובים ערב נוסף לטובת עשרות הנשים שלא הצליחו להירשם לאירוע הנוכחי.

במהלך הערב, אביטל אסטרייכר, דיאטנית קלינית של סימילאק, הסבירה כי הרכבו הייחודי של סימילאק למהדרין ללא שמן דקל, מסייע לתדירות יציאות בדומה לאלו של תינוקות יונקים, ותומך בעיכול קל המוביל ליציאות רכות. במחקר קליני שכלל כ-7000 תינוקות ב-17 מדינות עלה, שהרכב השמנים בסימילאק למהדרין ללא שמן דקל, מסייע למרקם צואה רך יותר ולתדירות יציאות גבוהה יותר בהשוואה לתרכובות מזון אחרות.

בנוסף, הסבירה אסטרייכר כי מסת העצם של התינוק גדלה ב-300% בשנה הראשונה לחייו ולכן, מאגרי הסידן שצובר התינוק נספגים בעצמותיו ומהווים את הבסיס להתפתחות מערכת עצמות חזקה. לספיגת סידן בשנים הראשונות, תפקיד חשוב בהתפתחות השלד המסייעת לתינוק לשבת וללכת ומהווה את הבסיס לעצמות חזקות בהמשך החיים.

יועצות התזונה של סימילאק נטלו גם הן חלק באירוע. לאמהות המשתתפות ניתנה הזדמנות להתייעץ עם "צוות המומחים" המקצועי של סימילאק למהדרין ולקבל מענה לשאלות שונות הנוגעות לתזונת תינוקות.

בהמשך נהנו האמהות מהרצאה מרתקת של נועה ירון- דיין, שעסקה בנושא: 'חינוך עם חיוך'.
לסיום הוענקו למשתתפות חבילות שי שכללו מספר מתנות מתוקות במיוחד עבור התינוק.
סימילאק אמהות תינוקות תחליף חלב מהדרין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד