כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

"בניתי יותר משרון, רק לא הרגזתי את הפלסטינים"

סגן שר החינוך סייר היום בערים החרדיות מודיעין, אלעד ובני ברק • צפו בתיעוד וידאו ותמונות מהביקור

"בניתי יותר משרון, רק לא הרגזתי את הפלסטינים"


סגן שר החינוך ח"כ מאיר פרוש ערך היום (ג') סיור בערים החרדיות מודיעין עילית, בני ברק ואלעד. פרוש נפגש עם ראשי הערים, סייר במוסדות הלימוד ועמד מקרוב על היערכות לקראת שנת הלימודים הבאה.

את היום פתח בעיר מודיעין עילית, כאשר הוא מלווה בראש העיר יעקב גוטרמן, סגר"ע טוביה פריינד, ומרדכי גולדברג, חבר מועצת העיר נחמן ניימן מנכ"ל החינוך העצמאי הרב בוימל ומנכ"ל תנועת בתיה הרב ליברמן, סמנכ"ל החברה למשק וכלכלה, והרב שלמה ברלינט.



לאחמ"כ פנו הנוכחים למתנ"ס, שם פגשו מאות בנות בכיתות א-ב, פרוש אמר: "אני רוצה להעביר מסר, בצעירותי הייתי חבר מועצת ירושלים, והיתה לי את האפשרות להגיש שאילתות על מה שנעשה בעיר, והגשתי שאילתה, בשעתו ראש העיר היה טדי קולק - מדוע לא מנקים את הזבל בכיכר השבת?

"אותו ראש עיר רצה להצביע וחומר לכולם, שהחרדים מעניין אותם רק הזבל בשכונה שלהם, אומר לי למה אתה מגיש שאילתה על הזבל בכיכר השבת, תשאל על קטמון, אמרתי בפקודת העירייה כתוב שמותר להגיש רק שתי שאילתות, ואני קודם צריך להגיש שאילתה בדברים הנוגעים לאלה שבחרו בי, והייתי שמח לשאול גם על קטמון אם הייתה לי אפשרות כזו.

פרוש המשיך ואמר - "אנחנו נמצאים כאן ואני כאיש יהדות התורה וסגן שר החינוך אומר לכם בנות, כסיעה שיש לנו מה להתגאות ולומר שהנציגים שלנו יודעים גם לדאוג לכל העם בישראל, יש לנו סגן שר הבריאות שדואג לכל נושא בריאות בארץ, יש לנו יו"ר ועדת הכספים שמתעסק בכל הכספים בארץ, ולא רק לציבור החרדי, ואני נמצא במשרד החינוך בכדי לתקן עוולות שנעשו לציבור החרדי, בשנתיים האחרונות, אני מבין את השמחה שלכם ושל צוות המורות שחשוב להם שיש קייטנות, אבל אנו זוכרים ששנה שעברה הדירו את הציבור החרדי מהקייטנות. אני נמצא שם, לעזור שוב לציבור החרדי, אני שמח להיות כאן, ואני בטוח שאתם משקיעים ביראת השם, מצוות, ולהתנהג כמו בית יהודי כשרה, באנו לכאן בכדי לקבל מכם תעצומות".

סגן השר פרוש אף הגיע לסיור בעיר אלעד, שם התלוו אליו ראש העיר ישראל פרוש וסגנו צוריאל קריספל. השלושה סירו בקייטנת הקיץ של בית ספר בית מרגלית בעיר.

לאחר מכן המשיכו לסיור בבני ברק במספר בתי ספר בליווי ראש העיר חנוך זייברט וסגניו מנחם שפירא, אלי דדון, אברהם רובינשטין ומנחם אייזנברג, ונציגי 'שלומי אמונים' פרץ אברמוביץ ושלמה קוסטליץ.

בסיום הסיור בבני ברק נערכה קבלת פנים לסגן השר בלשכתו של ראש העיר חנוך זייברט שם אמר פרוש כי הוא רואה בעבודתו במשרד החינוך שליחות קודש.

פרוש הוסיף ואמר "יש לי עצה לומר לכם - לא לדבר. כשהייתי במשרד השיכון אמרתי מה עדיף לדבר הרבה ולעשות מעט או לעשות הרבה ולדבר מעט. אריק (שרון) גם בנה אך אני בניתי יותר דירות מאריק שרון, רק שלא הרגזתי את הפלסטינים".



















פרוש סיור חרדים כנסת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד