ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

מחפשים פתרונות לשכונת נווה יעקב החדשה

נציגי סיעת 'בני תורה' בעיריית ירושלים, קיימו סיור עבודה מקיף שבמהלכו עמדו על מכלול צרכי התושבים בנווה יעקב הירושלמית

אפשטיין ועוזריו בסיור בשכונה (באדיבות המצלם)
אפשטיין ועוזריו בסיור בשכונה (באדיבות המצלם)


נציגי סיעת 'בני תורה' בעיריית ירושלים, סגן ראש העיר חיים אפשטיין, יהושע פולק וישעיהו ויין, יחד עם הצוות הטכני, מנחם גרשוני סגן מנהל מחלקת הרישוי העירונית, הרשי כץ מנהל התכנון מטעם המנהל הקהילתי של השכונה, ורבים מנציגי הרוכשים, קיימו סיור עבודה מקיף שבמהלכו עמדו על מכלול צרכי התושבים בנווה יעקב הירושלמית.

כפי שפורסם לא מכבר, שכונת "נווה יעקב" החדשה - "רמת אברהם", כמו כן שכונות נוספות בקרבת מקום נמצאות בימים אלו בתקופת פיתוח משמעותית כאשר בקרוב אמורות להתאכלס בתוכן מאות משפחות חדשות.

בנוסף, התאגדו נציגי הרוכשים והקימו עמותה מיוחדת, "נווה התורה", המאגדת את כלל רוכשי הדירות על מנת לעמוד על הזכויות האלמנטריות הבסיסיות המגיעות להם. הללו מקיימים קשר רצוף עם לשכת סגן ראש העיר חיים אפשטין על מנת שזו תעמוד מול הגורמים העירוניים הרלוונטיים ותדאג למכלול הצרכים כיאה וכראוי לציבור המבקש להתגורר במקום תורה חדש.

ואכן, מזה תקופה ארוכה עמלים חברי הלשכה בריכוז משאבים להקמתם של בתי כנסיות ומוסדות חינוך ראויים, כמו גם יתר העניינים השוטפים כדוגמת תחבורה ציבורית ומרכזי מסחר שישרתו את התושבים החדשים. נציגי הלשכה פועלים להקל ככל שניתן על המשפחותהחדשות כדי שאלו יימנעו מסבל מיותר הפוקד בדרך כלל את הבאיםלהתגורר בשכונה חדשה המנותקת קמעה מהמרכזים הוותיקים.

במהלך הסיור השבוע ביקרו הנציגים במתחמי הבנייה החדשים שברח' רביץ, רח' טבנקין ורח' אבא אחימאיר שם עמדו מקרוב אחר ההתפתחות המרשימה ויישומן של הדרישות המוקדמות בשטח. סגן ראש העיר הרב אפשטיין ומלוויו שמעו סקירה מפורטת מנציגי הקבלנים השונים והבטיחו להמשיך ולעקוב אחר כל התקדמות בתכנון ובבנייה כדי שאלו יותאמו לצרכי התושבים.
אפשטיין בני תורה נווה יעקב ירושלים שכונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד