כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

סוכלה הברחת כ-2 טון בשר שאינו ראוי למאכל

במשאית שעוררה חשד במחסום חיזמה, נמצאה כמות עצומה של בשר ללא קירור ואישורים • הבשר נשלח להשמדה • צפו

סוכלה הברחת כ-2 טון בשר שאינו ראוי למאכל


לוחמי משמר הגבול ולוחמי המשטרה הצבאית סיכלו הברחת כשני טונות של בשר אשר אינו ראוי למאכל אדם, ועל פי החשד עשה דרכו חנויות ולמרכולים.

היום (ד') בשעות הצהריים במחסום חיזמה הנמצא מזרחית לירושלים, זיהו לוחמי משמר הגבול ולוחמי המשטרה הצבאית משאית אשר עוררה חשד, כאשר עצרו אותה ובדקו את תכולתה זוהו עשרות רבות של קופסאות באחורי המשאית.

כאשר נשאל נהג המשאית, תושב מזרח ירושלים בשנות העשרים לחייו, מה נמצא בקופסאות, הוא נראה לחוץ במיוחד ולא הצליח להסביר את תכולתם ללוחמים. בבדיקת הקופסאות נמצאו בהם שני טון בשר שהגיע משטחי הרשות הפלסטינית - ללא אישורים, ללא קירור ובתנאים מחפירים.



הברחת בשר מהשטחים לישראל נחשבת תופעה מסוכנת, הבשר המוברח שאמור בסופו של יום להימכר ברשתות המזון בארץ, עובר דרך ארוכה בתנאים מחפירים, ללא קירור ותנאים סטריליים - מה שעלול לסכן את בריאות הציבור.

"משימתם העיקרית של הלוחמים הינה ביטחונית ולשם כך מבוצע בידוק קפדני של כל המבקשים להיכנס מהשטחים לתחומי ירושלים", ציין מפקד הפלוגה רפ"ק ינון נהרי. "פעמים רבות שמים הלוחמים את ידם על אותם מבריחים אשר לא בוחלים בכל דרך אפשרית בכדי להוציא אל הפועל את העבירה".

לוחמי מג"ב זימנו למקום צוות של יחידת פיצו"ח ממשרד החקלאות להמשך טיפול ברכב וחקירת הנהג. כל הבשר נשלח באופן מיידי להשמדה.
בשר השמדה משאית משמר הגבול וידאו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד