כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

פשווערסק: "המחזיק נייד טרף - אין לו זכות קיום"

המלחמה במכשירים הלא כשרים - האדמו"ר מפשווערסק תקף בחריפות את בעלי המכשירים הלא כשרים: "הם מורידים עד שאול תחתית" • את הדברים אמר במעמד "צאתכם לשלום" בבית מדרשו באנטוורפן לפני צאתו למנוחה בצרפת עד חודש אלול

פשווערסק: "המחזיק נייד טרף - אין לו זכות קיום"


האדמו"ר מפשעווראסק שיצא השבוע למנוחה בצרפת עד לחודש אלול, נשא דברים בענין פגעי הטכנולוגיה במעמד 'צאתכם לשלום' שנערך בבית מדרשו באנטוורפן בבלגיה.

בדבריו אמר האדמו"ר: "מובא בספה"ק 'תפארת שלמה' על מאמר חז"ל 'כל ימי חייך להביא לימות המשיח', שכל ימי חייו מחויב יהודי להשתדל 'להביא לימות המשיח'.

"ובודאי בפרט בימים אלו יש לעשות כל מה שניתן שיהפכו לששון ולשמחה. "אמרו חז"ל כי 'לא חרבה ירושלים אלא על שלא ברכו בתורה תחילה', אך גם אמרו חכמינו 'כל האומר אין לי אלא תורה גם תורה אין בו', כי מי שאינו מתחזק בדברים שהם מעיקרי תורה, אין לו שום זכות בעולם הזה ובעולם הבא". אמר האדמו"ר.

הקלטה מדבריו של האדמו"ר מפשווערסק


"בזמננו הנסיון הגדול הוא בכלי הטכנולוגיה המורידים עד שאול תחתית ר"ל, ומי שעדיין לא קיים ובערת הרע מקרבך והוציא כלים אלו מחיקו, אין לו שום זכות בעולם הבא ולעולם הבא. לכן אבקש בכל לשון של בקשה שכל מי שעדיין לא הוציא כלים אלו שיעשה זאת היום, ולא יאמר מחר, כי בדברים הללו אין מחר לאחר זמן, ובודאי יהיה דבר זה לקירוב הגאולה".

דבריו של האדמו"ר נשמעים בפעם השניה תוך חודש בעניין הטכנולוגיה בעת שמחת השבע ברכות המרכזית לבתו עורר האדמו"ר על כך ואמר שפגעי הטכנולגיה הם סטרא אחרא

האדמו"ר מפשווערסק במעמד צאתכם לשלום














פשווערסק טכנולגיה צרפת אנטוורפן פרידה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד