כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

יש זוכה בתחרות "מאמא באהבה"

אמהות המגזר החרדי ריגשו עד דמעות את ועדת השיפוט של תחרות "מאמא באהבה" בסימילאק למהדרין: ויש זוכה

יש זוכה בתחרות "מאמא באהבה"


ג. ח היא הזוכה בתחרות "מאמא באהבה" של סימילאק למהדרין.

אמהות המגזר החרדי ריגשו עד דמעות את ועדת השיפוט של תחרות "מאמא באהבה" בסימילאק למהדרין, עת הן הביעו אהבה גדולה לתינוקות הרכים, והרעיפו מילים חמות ונוגעות ללב באמצעות המכתבים המדהימים שהן כתבו.

בסימילאק מסכמים בסיפוק ובהצלחה אדירה את פעילות "מאמא באהבה", שהזמינה את האמהות לכתוב מכתב מהלב לתינוקן ולספר לו כיצד הן דואגות לתת לו את הטוב ביותר כבר מהרגע הראשון.

אלפי מכתבים זרמו למוקד צוות המומחים של סימילאק שריכז את הפניות, ובהם מכתבים מרגשים וממיסים במיוחד מאם לתינוקה. צוות השיפוט של סימילאק למהדרין קרא בהתרגשות כל מכתב שהגיע אל המוקד והתרגש לגלות את המסירות האינסופית של האמהות לתינוקן ואת הקשר האמיץ של נתינה אימהית שחזר על עצמו בכל המכתבים המרגשים.

כמעט בלתי אפשרי היה לבחור מתוך כל הטקסטים הנוגעים ללב את המכתב המנצח, אבל בתום תהליך בחירה קפדני, נבחר המכתב המקורי והמושקע ביותר שהעניק לאמא הזוכה שוברים לקבלת 10 פחיות סימילאק למהדרין מתנה.

במכתב מרגש במיוחד, סיפרה הזוכה, ג.ח, על הציפייה הממושכת ורצופת התפילות לביתה איילה, ועל הרגע הבלתי נשכח בו החזיקה אותה בידיה לראשונה. "את מתנה משמים, נשמה יקרה, תינוקת יפה ומתוקה את אוצר בשבילי, יהלום ממש!" כותבת ג. לביתה הפעוטה, "יש לי הזכות לטפל בך", וחותמת בהבטחה מרגשת שתמיד תהיה לצידה ותעניק לה את הטוב ביותר.

שלושה מכתבים מובילים נוספים זיכו את השולחות כל אחת בשוברים לקבלת 3 פחיות סימילאק למהדרין מתנה.

יעל רבהון, מנכ"לית אבוט יצרנית סימילאק למהדרין: "אנחנו מודים לכל האמהות היקרות ששיתפו אותנו בקשר החם והאמיץ בינן לבין התינוק הקטן, המורכב מאין ספור רגעים של נתינה והענקה. סימילאק למהדרין ימשיך לעמוד לצידכן- האמהות בפעילויות נוספות בהכוונה, ובייעוץ כדי שתוכלנה להמשיך להעמיק את הקשר עם התינוק, להעניק לו את הטוב ביותר עבורו ולגדלו למצוות ומעשים טובים".

בכל שאלה בנושא תזונת תינוקך ולקבלת דוגמיות ניתן לפנות למוקד "צוות המומחים" של סימילאק, הכולל דיאטניות קליניות בטלפון 1800-65-65-01.
סימיליאק תחרות מאמע באהבה מתנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד