י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

תושב העיר העתיקה "שכר" שוטר כדי לפגוע בקצין

בעל חנות צילום בעיר העתיקה הסתכסך עם קצין, ושילם כסף לשוטר סמוי כדי שזה יפגע בו

שער יפו בעיר העתיקה, צילום: Marcelo Sus, Flash90
שער יפו בעיר העתיקה, צילום: Marcelo Sus, Flash90


28 חודשי מאסר נגזרו היום (ה') על מוכר בחנות צילום תושב העיר התיקה בירושלים שניסה לפגוע בקצין משטרה בעיר.

קצין המשטרה ג'וני כסבארי משמש כקצין קישור לעדות הנוצריות, מזה שלוש שנים. סמוך לכניסתו לתפקיד, התגלעו בינו לבין הנאשמים זכי אבו זערור ואביו אבראהים, בעלי חנות צילום הסמוכה לכנסיית הקבר בעיר העתיקה בירושלים, חילוקי דעות על רקע התנהלותם של הנאשמים במקום, בין השאר על פעילותם בצילום קבוצות תיירים וצליינים בתוך הכנסייה.

בעקבות הסכסוך, החליט זכי לפגוע בקצין על מנת להרחיקו מן הכנסייה. כתב האישום מגולל מפגשים בין זכי לסוכן משטרתי טארק. במפגש הראשון, ביקש מהסוכן שידקור את הקצין, בצורה שלא יוכל לשוב למקום עבודתו, לתקופה ארוכה.

באותו מעמד גם מסר לו פרטים שונים על הקצין והשניים סיכמו על תשלום של 7,000 ש"ח תמורת הפגיעה בקצין, כאשר באותו מועד אף שולמה מקדמה של 100 ש"ח. בהמשך נפגשו שוב השניים וזכי העביר לטארק תשלום של 2,000 דולר.

במהלך המשפט פירט קצין המשטרה באריכות את הפחד בו שהה בעקבות האיומים ברצח, ועל המצב הנפשי הקשה שלו ושל בני משפחתו בגלל הפחד מפגיעה בהם.

השופט משה דרורי מבית משפט המחוזי בירושלים גזר על זכי אבו זערור מאסר בפועל של 28 חודשי מאסר, מאסר על תנאי של שנה ו-8 חודשים. כמו כן, הכספים 2,000$ ו-100 שהועברו לסוכן המשטרה, יועברו כפיצוי לקצין המשטרה.
13

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד