כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

צפו: השרוול העניק לי את החיים במתנה

עשרות נשים הגיעו לערב בריאות של אסיא מדיקל כדי לקבל את כל המידע אותו ביקשו לצרוך בעניין ניתוח בריאטרי • הגיע הזמן שאנשים יהיו בריאים ויחייכו

צפו: השרוול העניק לי את החיים במתנה
מורן כהן


בערב מיוחד שנערך באסיא מדיקל בשיתוף מכבי שירותי בריאות, השתתפו עשרות נשים שהגיעו לשמוע על תופעת השמנת יתר שהולכת ומאיימת על יותר ויותר שכבות באוכלוסיה – ועל ההשלכות הבריאותיות הקשות שהיא טומנת בחובה.

"המגזר החרדי מוכיח שוב ושוב שקדושת החיים היא מעל לכל", אומר נדב חן, מנכ"ל קבוצת אסיא מדיקל, שמנותחים רבים מהמגזר החרדי עוברים דרכם.

"אני חייבת להודות שהערב הזה שינה לי הרבה מאוד כיווני חשיבה", מספרת מירי, חרדית מבני ברק שתהתה רבות בעניין ניתוחים בריאטרים וקיבלה מד"ר דוד גויטן, כירורג בכיר שמנתח אף הוא באסיא מדיקל, מידע חשוב עליו הרחיב בהסבריו על הניתוחים.

"הניתוחים הבריאטריים אינם ניתוחים אסטתיים", הסביר חן. "הם פשוט מצילי חיים. אם אדם סובל מלחץ דם, סכרת ותופעות נוספות שמגיעות כתוצאה מהשמנת יתר, הוא יעבור את הניתוח ויציל את חייו. אדם שרוצה ניתוח רק כדי להיראות יותר טוב, מן הסתם לא יקבל אישור לניתוח".

המודעות לניתוחים בריאטריים הולכת וגוברת. אנשים מבינים כבר שקשה "לנתח את הראש" מבלי לעשות גם ניתוח פיזי. אנשים שאינם מצליחים לשלוט בתופעת ההשמנה ממנה הם סובלים, וזקוקים לאמצעי עזר, יכולים היום בפרוצדורה לא מסובכת כלל, לשנות את כל החיים שלהם – פשוטו כמשמעו.

ניתוחי שרוול הפכו מזמן לשגרתיים עבור כל אדם שמבין שחייו חשובים לו. האפשרות שיש לטכנולוגיה כיום היא מדהימה ומפותחת, והאנשים נהנים פתאום לצאת מהבית, להסתובב, להרים את הראש ולהיראות בציבור. הם בריאים ויפים, מה צריך יותר מזה?

























אסיא מדיקל השמנת יתר ניתוחים בריאטרי בית חולים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד