כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

שוויץ: חרדים מקצרים חופשות בעקבות גל חום

מאות נופשים שהגיעו למדינה כדי להימלט מהחום בישראל ובארה"ב, סובלים מגל השרב הפוקד את אירופה

שוויץ: חרדים מקצרים חופשות בעקבות גל חום


מאות נופשים חרדים מכל רחבי העולם שנמלטו מחום הקיץ בארה"ב או בישראל, והקדימו להגיע לשוויץ לחופשת הקיץ, כלואים בתוך בתי המלון או דירות הנפש, בשל החום הכבד הפוקד השבוע את שוויץ ואת אירופה כולה.

בציריך שבשוייץ תגיע הטמפרטורה מחר (שבת) ל-31 מעלות צלסיוס, ובמהלך השבוע שלאחר תשעה באב - השבוע שבו מגיעים מדי שנה מאות משפחות לנופש בשוויץ, תגיע הטמפרטורה ל-27 מעלות, גם בסט מוריץ, העיר שבה נופשים רבים מבני הציבור החרדי, תגיע הטמפרטורה בשבוע הבא ל-27 מעלות.

גם יעדים נוספים באירופה יסבלו מגל החום: במרסיי שבצרפת תגיע הטמפרטורה ל-33 מעלות, בונציה - אתר יעד לרבים מהנופשים החרדים - תגיע הטמפרטורה מחר ל-35 מעלות, ובהונגריה ל-34 מעלות.

החום הכבד שפוקד את שוויץ, הצריך את סיוע השלטונות, שהפעילו את הצבא כדי לסייע לעדרי הפרות המתקשות להתמודד עם החום הכבד. חיילים מצבא שוויץ החלו להקים שמונה מאגרי מים בשדות המרעה שבהרי היוּרָה במערב המדינה, והמאגרים יספקו מי שתיה לעדרים ולתושבי האזור . המים יישאבו מאגמים סמוכים ויוטסו אל המאגרים במסוקים של צבא שוויץ.

יצויין כי בשל מזג האוויר הנוח השורר בשוייץ או בארצות באירופה, בתי המלון אינם ממוזגים, ובימים חמים אלו החום הופך לבלתי נסבל.
שוויץ נופש חום אירופה ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד