כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

כתב אישום: ניסו לרצוח את בעלי בית"ר ירושלים

פרקליטות מחוז ת"א הגישה כתבי אישום נגד שלושה הנאשמים שניסו לרצוח את אלי טביב, בעליה של קבוצת הכדורגל

טביב. צילום: יונתן זינדל פלאש 90
טביב. צילום: יונתן זינדל פלאש 90


פרקליטות מחוז ת"א (פלילי) הגישה לפני זמן קצר כתבי אישום לביהמ"ש המחוזי בעיר נגד ישראל חיים (קדושים) (24), שירן דהרי (קסטרו) (28) ודימיטרי רובינסקי (24) בגין ניסיון רצח, קשירת קשר לביצוע פשע (רצח), שיבוש מהלכי משפט, השמדת ראיה ועבירות נוספות. הנאשמים ניסו לרצוח את אלי טביב, הבעלים של קבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים באותה עת.

על פי כתבי האישום, שהוגשו על ידי עו"ד צחי הבדלי, עובר ליום 1.3.15 קשרו הנאשמים קשר להביא למותו של טביב. ב-26.2.15 רכבו ישראל ודימה על אופנוע באזור ביתו של טביב בכפר שמריהו על מנת לבחון את סביבת הבית - בכדי שיוכלו להוציא לפועל את תוכניתם.

ב-28.2.15 הצטיידו הנאשמים בקטנוע שהיה שייך לישראל באותה העת וכן בקסדות, כפפות ואקדח טעון בכדורים. השלושה סיכמו כי דימה ושירן ירכבו על הקטנוע כששירן נושא עליו את האקדח וכאשר יגיעו לבית, יירו בטביב למוות. על מנת להסוות סימנים מזהים של הקטנוע, הדביקו עליו ישראל ודימה מדבקות בצבעים אדום ושחור. באותו היום בשעות אחר הצהריים, הגיע טביב לאיצטדיון בפתח תקווה על מנת לצפות במשחק כדורגל בין קבוצתו, בית"ר ירושלים, ובין קבוצת הפועל פ"ת. לאחר סיום המשחק, עזב את ביתו ונסע לכפר סבא. בעוד טביב שוהה בכפר סבא, הגיעו שירן ודימה רכובים על הקטנוע, כשהם נושאים את האקדח, לסביבת ביתו של טביב וערכו שם סיורים.

סמוך לחצות, טביב הגיע לביתו. לאחר שהחנה את רכבו, הגיעו שירן ודימה רכובים על הקטנוע. בשלב זה הבחין טביב בקטנוע והתעורר חשדו כי השניים עלולים לפגוע בו, לכן היטה את כל גופו לכיוון מושב הנוסע שליד הנהג. מיד אחר כך, עצר דימה את הקטנוע סמוך לרכב ואז שירן ירד מהקטנוע, כשהאקדח עימו, התקרב לחלון הנהג וירה חמישה כדורים לתוך הרכב דרך החלון.
לאחר הירי נמלט שירן אל הקטנוע והוא ודימה נסעו משם במהירות. טביב נפגע פגיעה קלה בזרועו בשל העובדה שנשכב על מושב הנוסע שליד הנהג.

בסמוך לאחר מכן, רכבו שירן ודימה למקום מפגש שנקבע עם ישראל, ושם ישראל המתין להם. הנאשמים הסירו את המדבקות מהקטנוע והסירו את בגדיהם, הכפפות והקסדות שלהם, שרפו והשמידו אותם.
טביב רצח כתב אישום מפגש ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד