כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

ליברמן: "משלת נתניהו נוסעת לשום מקום"

יו"ר ישראל ביתנו תקף את ראש הממשלה בנושא דו"ח לוקר, וציין: "ישראל ביתנו הפכה דומיננטית" • צפו בוידאו

ליברמן. צילום: קובי הר צבי
ליברמן. צילום: קובי הר צבי


יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, התייחס היום (ב) בפתח ישיבת הסיעה בכנסת לסיום מושב הקיץ ואמר: "אנחנו מסיימים את מושב הקיץ, עברו שלושה חודשים בערך מאז הוקמה הקואליציה ומאז שקיבלנו החלטה לא פשוטה לא להצטרף לקואליציה. אם יש קונצנזוס במערכת הפוליטית הוא שישראל ביתנו הפכה למפלגה הדומינטטית והמורגשת ביותר בהרבה נושאים".

ליברמן הוסיף ואמר: "ברור שההחלטה שקיבלנו נכונה מאוד, ברור שממשלת נתניהו היא נסיעה לשום מקום. מניסיון של שנים, אם שואלים אותי לאן מובילה אותנו הקואליציה הזו, אין לי מושג. הדוגמה הכי טובה היא ועדת לוקר, ועדה שיש לה חשיבות עליונה לאור כך שצה"ל פועל הרבה שנים ללא תכנית רב שנתית, וגם הדחייה של אישור התקציב בפעם נוספת. הדרך לא ברורה איך ראש הממשלה מתכוון לשלב את דו"ח לוקר בתקציב המדינה, זו הדוגמה הכי טובה איך לא מטפלים בעניינים שהם הכי חשובים לעתידה של מדינת ישראל".



"אם מדברים על צה"ל ועל ביטחון", המשיך ליברמן, "אין פה מחלוקת פוליטית, אין קואליציה ואופוזיציה, אבל עצם העובדה שזו ההתייחסות לדו"חות שנכתבים בהקשר לצה"ל, הם דברים שהם חסרי תקדים. ראש הממשלה צריך להבין או שיש לו ממשלה או שזה קן של צופים. שר הביטחון מחליט שלא מגיע לפגישה עם לוקר, מחרים אותו, נותן הצהרות למרות שהיה שותף למינוי של ועדת לוקר, הצהרות בוטות וחד משמעיות בלי שהתקיים אפילו דיון אחד בקבינט. זו ממשלה חסרת אחריות שלא מסוגלת להתמודד עם אתגרים, לא עם האתגר הבטחוני ולא עם תקציב המדינה.

"גם הטיפול בירי הרקטות מרצועת עזה לדרום, ויתור מוחלט וזלזול בכל נושא העלייה, כל החלטות בנושא גיור, ביטול ההחלטות בנושא שוויון בנטל, הדברים האלה מדברים בעד עצמם. מדובר בממשלה אופורטוניסטית שאין לה שום יעד חוץ מהיעד לשרוד. זו ממשלה שטוב שתוחלף כמה שיותר מהר".
ליברמן ניסיון ביטחון לוקר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד