י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

לשכת המודדים המוסמכים העניקה פרס לתלמיד "מבחר"

פרופ' דויטשר, יו"ר הלשכה שהעניק את הפרס: "אין ספק שהתלמידים ב'מבחר' מגלים אכפתיות ומסירות מעבר לרגיל"

לשכת המודדים המוסמכים העניקה פרס לתלמיד "מבחר"


פרופ' ירח דויטשר, יו"ר לשכת המודדים בישראל, העניק לתלמיד מצטיין מ"מבחר" פרס על הצטיינות יתירה מבין כל הסטודנטים - הן במבחר והן בקמפוס הטכניון בחיפה, והכריז כי דור העתיד של ענף הגיאו אינפורמציה נמצא גם על ספסלי הלימוד בכיתות "מבחר".

דויטשר, פרופסור בטכניון, הוא יו"ר לשכת המודדים המוסמכים בישראל, הגוף המקצועי שמאגד כ-500 מודדים מוסמכים בכל הארץ ואמון על הכשרות מקצועיות והשתלמויות בתחום מקצועי מרתק.

פרופ' דויטשר לימד לפני כשנה קורס מורכב ומעמיק בתחום הגיאו-אינפורמציה במסלול גיאודזיה במכללת "מבחר". לאחרונה העניק פרופ' דויטשר בטקס מרשים שהתקיים בטכניון בחיפה את פרס לשכת המודדים המוסמכים לתלמיד ב"מבחר" על הצטיינות יתירה מבין כל הסטודנטים הן במבחר והן בקמפוס הטכניון בחיפה.

בשיחה איתו הוא אומר כי "פגשתי ב"מבחר" תלמידים בעלי יכולת קוגניטיבית מרשימה, הרבה רצון להצליח ודביקות במשימה. אני מלמד את הקורס גם בטכניון, במקביל להוראה "ב"מבחר". אין ספק שהתלמידים ב"מבחר" מגלים אכפתיות ומסירות מעבר למה שאני רגיל לראות. זה משמח אותי באופן אישי היות והענף שלנו, סובל ממחסור חמור בכח אדם איכותי בתחום העיסוק המרכזי שלו (מדידות קרקע) והן בתחום חדש ומתפתח – טכנולוגיה מבוססת מיקום כמו תעשיות ביטחוניות או פיתוחים סלולאריים מבוססי מיקום כדוגמת WAZE ועוד.

"זה נושא שחשוב לשים עליו דגש – קיים ביקוש בחברות היי-טק לאנשי מקצוע בעלי הכשרה בתחום הגיאו-אינפורמציה וניתן להשתלב בגופים טכנולוגיים מובילים. גם תחום העיסוק המרכזי של ענף הגיאו-אינפורמציה – מדידות קרקע זקוק לכח אדם היות ובאיזור המרכז קיים מחסור ובנוסף, הגיל הממוצע של המודדים המוסמכים הוא 55 ומעלה. כלומר, בטווח זמן לא גדול, רוב העוסקים בתחום יצאו לפנסיה. שמחתי להעניק פרס לתלמיד מצטיין מ"מבחר" (מה גם שהיה הסטודנט המצטיין אצלי בקורס שהעברתי במבחר) ומקווה שהוא ימשיך להתקדם בלימודים מתקדמים לתואר שני, לימודים שמזכים במלגת לימודים מלאה ובמלגת קיום מכובדת".
מבחר דויטשר פרס תלמיד מודדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד