ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

אמור לי מה השעה - ואומר לך מי אתה

מהו השעון הנכון לקנות לחתן/כלה? מתנה לאיש ליום הנישואין? מחפשים דגמים מקוריים וחדישים? קבלו את הכתבה עם כל המידע שרציתם לדעת רגע לפני שתרכשו את השעון הבא

אמור לי מה השעה - ואומר לך מי אתה


מותג SKAGEN DENMARK מרענן את קולקציית השעונים שלוקחת השראה מהטבע ומשלבת פשטות ואלמנטים טבעיים עם עיצוב מודרני וחדשני. המותג מתמקד בתרבות ואורח חיים של דנמרק תוך הגדלת מגוון מוצרים ודגמים ושמירה על עיצוב המינימליסטי ונגיש המתאים לנשים ולגברים כאחד.









שעוני SKAGEN DENMARK מקולקציית קיץ עוצבו בסימן ההתחדשות ומתאפיינים בעיצוב דני מסורתי עם ערכים של טבע, פשטות, מינימליזם וניקיון.

העיצוב מבליט את הכבוד לטבע והשפעה ממנו: זהב מהשמש, כחול - מהים ומהשמים, צבעים חומים ופסטליים – מהחול וחופים.





הקולקציות ייחודיות של SKAGEN DENMARK מייצגות זיקה לאסתטיקה ואומנות דנית עם דגש על פשטות. המאפיין הבולט של קולקציות - שילוב עיצובים מתוחכמים עם אלמנטים פונקציונאליים, שביחד יוצרים את הפריטים על זמניים שהופכים אותם למושלמים להיום, מחר ולתמיד.

מורה נבוכים: טיפים לרכישת ובחירת שעונים
בעונה זו רבות החתונות, וקניית שעונים היא חלק בלתי נפרד מחשבון המתנות הנפוח לחתן, לכלה, ולא רק. מתנות יום הולדת, יום נישואין, כי שעון הוא תמיד תכשיט ראוי ומכובד. אבל איך תדעו לבחור נכון את השעון, ועוד יותר, כיצד תדעו לבחור מבין כל האפשרויות?






מותג SKAGEN DENMARK לא משאיר אתכם לבד, ומעניק לכם טיפים לבחירה וקניית שעון יד בצורה הנכונה:

א. קנו רק שעונים שאתם מתכוונים לענוד ,ככה לא תרגישו שאתם תקועים עם "שעון עם משכנתא".

ב. ראיתם בקטלוג או באינטרנט את הדגם ? אל תהססו להתקשר עוד לפני הגעה לחנות.

ג. חשוב להקפיד לקנות ממוכר בעל מוניטין כך שתהנו משירות טוב לאחר הרכישה, בנוסף יש לכך אסמכתא שלא תקנו שעון מזויף –חלק מהזיופים לא ניתן לזהות בכלל רק בעל מקצוע יכול לעלות על כך.



ד. צרו קשר טוב עם המוכר, כך החנות תדאג לכם במשך השנים, ואפילו תסייע לכם בשדרוג או בטרייד-אין של שעונים ותצמצם את ההשפעה של ירידת הערך.

ה. לשמרנים שבניכם, שום דבר אינו מתיישן במהירות כמו שעון עם עיצוב מהפכני לכן בחרו שעון קלאסי.

ו. אם הסכום שאתם יכולים להוציא מוגבל, בחרו שעון עם רצועה ולא צמיד. צמידים מגדילים את העלות משמעותית. שעון טוב עם רצועה עדיף על שעון סביר עם צמיד באותו המחיר.

ז. קניתם ? מזל טוב! שמרו את האחריות.

ח. השקעתם וקניתם לא שווה כלום אם לא תשמרו על השעון בצורה הנכונה , הקפידו להניחו על כרית שקיבלתם עם הקופסא ושמרו על הנקיות של השעון עם המגבון המתאים לכך.



ט. השעון יושב במגירה? לא שווה אם לא ענדתם את השעון... היו יצירתיים והתאימו את השעון בצורה מיוחדת כך שתבליט אותו ותגנבו עוד מחמאות.

י. ולסיכום, נפל יהלום או השעון הפסיק לפעול? הוציאו את האחריות והנה לכם תוכלו לקפוץ לחנות ולתקנו.






את שעוני SKAGEN DENMARK מייבאת לישראל בבלעדיות חברת ICON אביזרי אופנה בע"מ. ניתן להשיג את השעונים בחנויות המובחרות ברחבי הארץ. או באתר www.be-icon.com



שעונים יוקרה חתונות טיפים אחריות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד