כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

הפיקוד של משטרת ירושלים ביקר ב"איחוד הצלה"

ניצב משה (צ'יקו) אדרי וקציניו הגיעו למטה 'איחוד הצלה', סקרו את עבודת המתנדבים ועקבו אחר הפעילות

הפיקוד של משטרת ירושלים ביקר ב"איחוד הצלה"
משה אסולין, דוברות איחוד הצלה


סגל הפיקוד של משטרת מחוז ירושלים, בראשות מפקד המחוז, ניצב משה (צ'יקו) אדרי, ביקרו במטה "איחוד הצלה" בירושלים. ניצב אדרי וקציניו הבכירים שמעו סקירה על פעילות מתנדבי 'איחוד הצלה' – רופאים, פרמדיקים וחובשים – בגזרת ירושלים ולמדו בהרחבה על פעילות הארגון להצלת חיים.

יו"ר 'איחוד הצלה' זאב קשש ומנכ"ל הארגון, משה טייטלבאום הובילו את הביקור במהלכו קיבלו הקצינים הסבר על פעילות 'איחוד הצלה' בשגרה ובשעת חירום ועל שיתופי הפעולה שלו עם ארגונים נוספים. הם התרשמו מרכבי הארגון: אופנועי האמבולנס (אופנולנסים), מהאמבולנסים ומרכבי השטח. בסיור במרכז הציוד הארצי למדו הקצינים על הציוד הרפואי המתקדם בו משתמשים מתנדבי 'איחוד הצלה' על מנת להציל חיים.

כמו כן, הוצג בפני סגל פיקוד מחוז ירושלים אופן ההפעלה של מערך המתנדבים ב'איחוד הצלה' המונה כיום 2,500 כונני רפואת חירום בכל הארץ, מתוכם כ-400 הפועלים בבירה. לקראת סוף הביקור סוכם כי יתקיימו מפגשי עבודה בין קציני המחוז הרלוונטים לגורמי איחוד הצלה, להידוק שיתוף הפעולה בין הגופים.

יו"ר "איחוד הצלה" זאב קשש אמר בסיכום הביקור: "אני מודה לניצב אדרי ולסגל הפיקוד של משטרת מחוז ירושלים על הרצון לשתף פעולה עם מתנדבינו. אני סמוך ובטוח כי שיתוף פעולה בין משטרת המחוז ל'איחוד הצלה' יטיב עם תושבי ירושלים ויתרום לביטחונם ובריאותם".

שמואל אברהם, מתאם חירום וביטחון ב'איחוד הצלה', אמר כי "פעמים רבות, באירועי חירום, אנשי הרפואה המתנדבים של 'איחוד הצלה' הינם אנשי כוחות ההצלה הראשונים בשטח. ביסוס שיתוף הפעולה המקצועי עם המשטרה בכל הרמות והמכלולים תוכיח את עצמה בפעילות שני הארגונים למען ביטחון הציבור".

מיקי כהן, ראש סניף ירושלים ב'איחוד הצלה' אמר כי "בירושלים פועלים כ-400 מתנדבים – רופאים, פרמדיקים וחובשים. אנו מעוניינים לקיים שיתוף פעולה פורה עם משטרת המחוז כדי לתת את המענה המיטבי לתושבי העיר. אני מאמין כי אימונים והתרגילים משותפים בשגרה יאפשרו עשייה מיטבית בזמן אמת כאשר הדבר יידרש".

צילום: משה אסולין, דוברות איחוד הצלה


























איחוד הצלה משטרת ירושלים סיור משטרה אדרי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד