י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

יש עתיד מגיבים לבחדרי: "אנחנו נגד החוק כולו, ולא נגד יעקב אשר"

בעקבות הסערה אמש שהצביעה על התנגדותם העיקשת של חברי יש עתיד לסעיף "סגני שרים" בחוק הנורבגי - התנגדות שמכוונת כלפי יהדות התורה ויעקב אשר, הבוקר הם מכחישים • "ההתנגדות היא לנתניהו; מעריכים את יעקב אשר"

יש עתיד מגיבים לבחדרי: "אנחנו נגד החוק כולו, ולא נגד יעקב אשר"
סינדל פלאש


בעקבות סערת "בחדרי חרדים" סביב התנכלותם של חברי הכנסת מיש עתיד נגד ח"כ לשעבר יעקב אשר, מתנערים הבוקר (ג') ביש עתיד ומגיבים - "אנחנו נגד החוק כולו, ולא רק כנגד הסגנים". ביש עתיד מוסיפים ואומרים כי הם "מעריכים מאד את יעקב אשר".

ח"כ מאיר כהן מיש עתיד שצוטט אמש בכתבה כנגד סגני השרים מדגיש בשיחה עם בחדרי חרדים: "אשר הוא חבר וקולגה, היה ח"כ ראוי וצר לי שהחוק המעוות הזה עושה לו עוול. הוא איש הגון וראוי."

ממפלגת יש עתיד נמסר ל'בחדרי חרדים' כי: "ליש עתיד אין דבר כנגד יעקב אשר, בוודאי לא רצון להתנכלות. למרבית שרי יש עתיד בקדנציה הקודמת, היתה מערכת יחסים אישית טובה עם ח"כ לשעבר אשר.

"יש עתיד מתנגדת לחוק כולו במתכונתו הנוכחית, שהוא מעיד על ההתנהלות הפוליטית של ראש הממשלה ושותפיו הקואליציוניים בדרכם לייצר מציאות של כלאיים ופוליטיקה מכוערת. זה לא החוק הנורווגי ואפילו לא מתקרב אליו".

כזכור, אמש פורסם ב"בחדרי חרדים" כי בדיון שנערך בוועדת החוקה של הכנסת הופיעו שלושה מחברי יש עתיד, הח"כים יעל גרמן, מאיר כהן ומיקי לוי, ותקפו את הוספת סגני השרים לחוק.

דבריהם נראו מכוונים כנגדו של ח"כ לשעבר יעקב אשר שאמור להיכנס לכנסת במידה והחוק יחול גם על סגני שרים, זאת בעקבות העובדה שרק ביהדות התורה ממונים רק סגני שרים.

במהלך הדיון אמש בכנסת אמר ח"כ מאיר כהן: "אנחנו צריכים להוציא את סגני השרים מחוץ לחוק הזה", והוסיף - "אם זה יצא מהחוק אני אשקול את תמיכתי".

יש עתיד לפיד מאיר כהן יעקב אשר בחדרי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד