כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

רגע של חופשה בלובי

גם אצלכם כולם בבית מטפסים על הקירות ומשוועים לעוד מעט תעסוקה? לא מאוד קל כשצריכים לשלב בין הפעילויות שיתאימו לכל הגילאים • אתי קצבורג נקלעה לתופעה ונחלצה לעזרה

רגע של חופשה בלובי


אז זהו, צלחנו את הימים האלה בשלום. אקורד הסיום בא לידי ביטוי במיני לזניות, עוגות גבינה נימוחות וכדורי רוזמרי בציפוי גנאש, כל עוגה נאפתה בתקווה שהיא תאכל בסעודת משיח, שמשום מה מתמהמה, ואנחנו עדיין בציפייה דרוכה, הוא אוטוטו כאן.

ובמעבר חד כמו יום הזיכרון לעצמאות, אנו נוחתים לתוך חופשת בין הזמנים שטובי בנינו מצפים לבואה כבר מימי חג החירות, חופשה שמתארחת אצלנו שלושה שבועות במדויק שבהם אין צימר, וילה, חדר או בקתה שלא הוסבה למעון לנופשים שמחפשים להחליף אוויר ואווירה.

כאמא למספר בלתי מבוטל של ילדים שמודעים היטב לימים אלה, אני נדרשת לספק תעסוקה מלאה, 24/7, עבודתי היא וולנטרית לחלוטין ללא כוונות רווח, היא דורשת יצירתיות קריאטיביות, סכומי כסף מכובדים, והמון אורך רוח שספק גדול אם ניחנתי בו בפרט בימים אלה, וודאי לא רוח.
חכם עיניו בראשו, טען לי פעם יהודי חכם, ובעצת נשי חינוך ואימהות מנוסות ממני החלטתי ללכת על הקטע של לוח על המקרר.

ביראת כבוד וברעד קל, ובעזרת כמה גברתנים תלינו את הצהוב הזורח על המקרר (נס שיש לי דאבל דלתות) כשמדי יום מיננו מתנדב שיקריא את התוכנית המיועדת.

מודה ומתוודה שכיו"ר הוועד המארגן, נתקלתי בכמה מקומות שווים לביקור הקיץ הזה, מתאימים לכל המשפחה, מהקטן בן השלוש ועד בן בר המצווה שלי. מקומות הטרוגניים שלא ירוששו לנו את הכיס, ולא נשמע בסוף היום את האוף המפורסם שתוכנו בעיקרון "למה אמא של כהן לקחה אותם לטיולים פי אלף יותר נורמליים".

1. הוא יושב בנקודה צפונית סמוך ליסוד המעלה "אינדי פארק", פארק רחב ידיים שכולל 17 אטרקציות בכרטיס אחד תוך שימוש במשאב הטבעי של הפארק " הירדן", תודו שבחיים לא גלשתם עם כל המשפחה על גבי סאפ ענק, או עשיתם אומגה לתוך מי הירדן הקרירים, לחובבי הכדור מחכה כדורסל מים, ומגוון מתקנים אתגריים שכוללים קיר טיפוס פארק חבלים, מגלשת מים, מתנפחים, מה שאותי ריגש בכל העניין זה אפשרות להתנסות במגוון סירות, במהלך כל שעות הביקור בפארק, בקיצור חוויה רטובה ומקפיצה לכל המשפחה, ביום רביעי הקרוב ה29/7 הפארק נסגר כולו למגזר החרדי, תוך הקפדה על הפרדה וצניעות. חברה שביקרה בפארק שנה שעברה סיפרה לי שלילדים שלה היתה תעסוקה יום שלם, יותר מזה אנחנו לא צריכים...

2. פארק רמת השרון פנינת טבע ירוקה, הכוללת מזרקות מיוחדות ומרגשות, יופי מלאכותי וטבעי והמון מתקנים לכל הגילאים, הפארק פתוח בשעות מוגדרות, 16:00-19:0 אבל שווה מאמץ. תתארגנו מראש תארזו לכם חטיפים ופירות, תעמיסו אופניים, קורקינטים ותלכו עם בגדים שלא קרה כלום אם יתרטבו. דקה לפני שאתם מתכננים מנגל שימו לב האם מותר להבעיר אש בשטח הגן, לא באמת בא לכם לחטוף דוח בגין הבערת אש לא חוקית. ובכלל הם ממליצים שם לתאם הגעה במקרה והחלטתם להעמיס את כל המשפחה המורחבת, חייגו 106.








בין הזמנים חופש גדול לונה פארק בילוי חופש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד